Gå til innhold

GRATULERER MED DAGEN JENTER!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kinamamma nr 1 !!!

Jeg vil ønske alle mammaer til lykke med dagen,både de som er og de som blir!!

Jeg fikk et nydelig kort fra min elste datter som skriver"Til mamma ,fra I..... Håper du har det bra,jeg er glad i deg" og det helt alene!Vår yngste fikk jeg en kjempeklem av og forsikringer om at også hun er "sjempegla i deg mamma"

Kan livet bli bedre??

Jeg vil også si gratulerer til alle dere som har kommet et steg videre på veien,neste år får sikkert dere også en "SJEMPEKLEM"

Ha en fin dag alle sammen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92645-gratulerer-med-dagen-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det også vært overlevering av blomster og kort, og ferdigkjøpt kake. Ifølge storebror var det mye smartere å kjøpe kake, ellers hadde jeg vært nødt å bake selv og da hadde det ikke blitt noen overraskelse! Så sant så sant!

Ellers ble det full kræsj i overleveringsseremonien. Lillebror knabbet blomster og kort og fór som en rakett opp til meg før storebror fikk sukk for seg. Han ble dødsskuffet og stengte seg inne på rommet. Jeg måtte inn å trøste og forklare, og det hjalp visst. Ei stund etterpå kom han ut med selvskrevet kort, bare fra _han_ : Gratulerre med dagen. Hurra. Mor ær best. Ikke no protest. Den såm står imot, er en idiot.

Så greit kan det sies ;-)

Her i huset var det overlevering av blomster og kake igår, ettersom ungene skulle sove hos besteforeldrene inatt. Kaka var forresten vunnet av min mann på lotteri - også vi som aldri vinner på slike ting:-)

Storebror hadde et hemmlig verksted igår formiddag og klarte ikke å vente med å overlevere kortet fra ham selv: Ei flott og detaljerik tegning av mor, med massevis av ikke helt tørt glitterlim - dekorasjoner rundt, samt ordene "Til Mamma gradu m dag fra nn"

Og fra Gullet, som ikke skjønenr seg så veldig på slike ting som morsdager enda, fikk jeg verdens beste Koz!

*smelt*

Gleder meg veldig til de kommer hjem i ettermiddag, jeg!

Hilsen fra

Her i huset var det overlevering av blomster og kake igår, ettersom ungene skulle sove hos besteforeldrene inatt. Kaka var forresten vunnet av min mann på lotteri - også vi som aldri vinner på slike ting:-)

Storebror hadde et hemmlig verksted igår formiddag og klarte ikke å vente med å overlevere kortet fra ham selv: Ei flott og detaljerik tegning av mor, med massevis av ikke helt tørt glitterlim - dekorasjoner rundt, samt ordene "Til Mamma gradu m dag fra nn"

Og fra Gullet, som ikke skjønenr seg så veldig på slike ting som morsdager enda, fikk jeg verdens beste Koz!

*smelt*

Gleder meg veldig til de kommer hjem i ettermiddag, jeg!

Hilsen fra

Han kan kunsten å si det med få (korte) ord, gutten din ;-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...