Gå til innhold

Arbeidsgiverattest, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Mattias1365380379

Hei!

Er det noen som vet hva økonomikonsulent er på spansk, eller om jeg kan skrive den engelske tittelen (papirene skal til Colombia) ?

Skal lønnen der oppgis i dollar eller NOK?

Dette står nok i oppskriften, men jeg har med meg papirene på jobb nå, og håper noen kan svare.

Ellers kan jeg selvfølgelig ringe AF, men føler at jeg har ringt dem ned de siste dagene :)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92790-arbeidsgiverattest-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei,

Vi skrev min yrkestittel på engelsk. Lønnen oppgav vi i NOK og skrev er lik (=) USD. I tillegg skrev vi på hva valutaen var i da.

Det gikk bra med engelsk tittel for min del i hvertfall.

Lykke til, hilsen

Takk for kjapt svar!!!

Hadde tenkt å gjøre som du, men det er greit å se at andre også har tenkt i samme baner.

Klem fra

Colombiamamma

Lønnen skal skrives i US-dollar.

Jeg spurte AF om vi ikke skulle ha med lønnen i NOK (Dollarlønnen vil jo varierer etter kursen menllom NOK og Dollar)i tillegg, men fikk svar at det bare forvirret. Colombianerene har ikke noe forhold til NOK.

Så da brukte vi bare dollarlønene

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...