Gå til innhold

Ny uke - nye muligheter

Anbefalte innlegg

eller var det det omvendte?!?!

Nei, nå er jeg lei av å vente. Håper Colombia får fart i sakene ASAP!!!

Jeg vil vekk fra denne jobben og dette forferdelige triste været på Østlandet...

Gjør meg ikke lettere til sinns det akkurat.

Ønsker alle en fin og givende uke :-)

Hilsen en lei

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92818-ny-uke-nye-muligheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sommerstorm

Hei på deg, Wibecke!

Det er bare litt over to måneder siden vi kom hjem fra Colombia med vår vakre, ett og et halvt år gamle gutt - så den spente følelsen sitter friskt i minnet. Jeg har ikke vært her inne på over tre måneder nå, så jeg er ikke helt oppdatert. Har dere fått tildelt distrikt? Vi ventet til sammen i nesten 7 mnd. fra papirene ble sendt og til vi mottok bilde av vår lille prins.

Jeg synes at jeg kjenner deg igjen fra tidligere - er det andre gangen dere skal hente? En ting er i alle fall sikkert, neste gang kommer det til å gå bedre for oss. For nå vet jeg at dette er bare en fantastisk opplevelse. Den lille gutten vår passer perfekt inn i familien vår.

Ikke nok med at han er superskjønn, men han er en skikkelig "kjælegris" også. Det er ubeskrivelig herlig å bli vekket om morgenen av to lubbene, små hender som stryker dine hender!!! Måtte bare dele den gode følelsen jeg har om dagen...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92818-ny-uke-nye-muligheter/#findComment-514689
Del på andre sider

Hei på deg, Wibecke!

Det er bare litt over to måneder siden vi kom hjem fra Colombia med vår vakre, ett og et halvt år gamle gutt - så den spente følelsen sitter friskt i minnet. Jeg har ikke vært her inne på over tre måneder nå, så jeg er ikke helt oppdatert. Har dere fått tildelt distrikt? Vi ventet til sammen i nesten 7 mnd. fra papirene ble sendt og til vi mottok bilde av vår lille prins.

Jeg synes at jeg kjenner deg igjen fra tidligere - er det andre gangen dere skal hente? En ting er i alle fall sikkert, neste gang kommer det til å gå bedre for oss. For nå vet jeg at dette er bare en fantastisk opplevelse. Den lille gutten vår passer perfekt inn i familien vår.

Ikke nok med at han er superskjønn, men han er en skikkelig "kjælegris" også. Det er ubeskrivelig herlig å bli vekket om morgenen av to lubbene, små hender som stryker dine hender!!! Måtte bare dele den gode følelsen jeg har om dagen...

Klem fra

Heisann :-)

Takk for det!

Dere var i Bucaramanga var dere ikke???

Joda, det er vår andre mann, jeg kan love deg, det er lettere helt til du kommer til at papirene er i Colombia!

Vi venter ikke på distrikt, men på tildeling fra Chiquetines i Cali. Nå har vi hatt papirene våre hos de siden April 2002. Så nå håper vi at det skjer noe snart.

Så gøy at det går bra med prinsen deres..... Vi har ei fra Bucaramanga, som var 16 mnd når vi fikk henne, hun er også ei ordentelig kosejente.

fortsett og kose dere alle tre:-)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92818-ny-uke-nye-muligheter/#findComment-515000
Del på andre sider

valmue1365380326

Hei Wibecke!

Håper virkelig du får godt nytt denne uken! Har fulgt med på siden her i flere uker og venter selv på godkjenning fra ICBF. F¢ler med deg og krysser alt som krysses kan!

:-)

Hei Scotland!

Vi venter også på godkjenning fra ICBF, har ventet snart i 3 mnd. Hvor lenge har dere ventet??

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92818-ny-uke-nye-muligheter/#findComment-515259
Del på andre sider

forelsket colombiamamma

Hei på deg, Wibecke!

Klem fra

Har du noe mer igjen av den tålmodighetssalven din enda? Dere må snart være verdensmestre i venting.

Krysser alt for at ting skjer i løpet av uken:-)

Føler med dere!

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92818-ny-uke-nye-muligheter/#findComment-515305
Del på andre sider

Hei Scotland!

Vi venter også på godkjenning fra ICBF, har ventet snart i 3 mnd. Hvor lenge har dere ventet??

Hilsen fra

Hei valmue!

Er litt sent ute med svar, men pr¢ver allikevel.

Våre papirer ble sendt til Colombia 27-11-02. Det nærmer seg tre mndr. Når ble deres sendt?

Har begynt med forberedelser allerede :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92818-ny-uke-nye-muligheter/#findComment-517647
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...