Gå til innhold

I kveld er det tv-kvled for oss som er litt "bak mål" :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tror at jeg er en usedvanlig streng mor hva angår TV. Gutten min er snart 13, først nå får han lov å se på "Hotel Cæsar", jenten min er 9, hun får ikke se på, det betyr at broren i så fall må se på rommet sitt, hvilket er så kjedelig at han ikke gidder.

"Popstars" vet jeg ikke hva er, men "Ungkaren" får ingen av dem se...

"Idol" ser de på begge to, ettersom dette er lagt opp som "familieunderholdning" på fredagskvelden, men jeg hadde helst valgt det bort!

Hmm, lurer på om jeg er for streng???? Mulig jeg må gå i meg selv...

mvh

Jeg tror at jeg er en usedvanlig streng mor hva angår TV. Gutten min er snart 13, først nå får han lov å se på "Hotel Cæsar", jenten min er 9, hun får ikke se på, det betyr at broren i så fall må se på rommet sitt, hvilket er så kjedelig at han ikke gidder.

"Popstars" vet jeg ikke hva er, men "Ungkaren" får ingen av dem se...

"Idol" ser de på begge to, ettersom dette er lagt opp som "familieunderholdning" på fredagskvelden, men jeg hadde helst valgt det bort!

Hmm, lurer på om jeg er for streng???? Mulig jeg må gå i meg selv...

mvh

Man er alltid mye strengere med den første...:) Hun min på 20 fikk ikke lov til noe hun heller. Den yngste på 6 er det nærmest VI som må spørre om lov av....

Man er alltid mye strengere med den første...:) Hun min på 20 fikk ikke lov til noe hun heller. Den yngste på 6 er det nærmest VI som må spørre om lov av....

He-he, har oppdaget det! Det var en del filmer med 11 års grense min gutt på (den gang) 10 ville se. Hans far og jeg diskuterte og drøftet, frem og tilbake, en del av dem fikk han lov og se. Da diltet lillesøster med, med største selvfølgelig for å se, hun også! Det var heller sjelden hun ble avvist.

En god mor viser vel ikke "Jurassic Park" til en 6-åring, vel??

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...