Gjest kjerringa Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei.Har en sønn på 5 mnd som har hatt forstørret nyrebekken siden han låg i magen min. Jeg kjemper for å få han videre i systemet på sykehuset. Han har vært tre ganger til ultralyd-undersøkelse og for hver gang så har nyrebekkenet på begge sider blitt mer forstørret. Etter egen oppfordring sendte jeg inn en urinprøve for å sjekke om han hadde urinveisinfeksjon. Der var et eller annet slik at de sendte den inn til dyrking. Får svar i morgen.. Er litt bekymret for dette her så jeg lurer på om det er noen andre som vet hva jeg snakker om som kanskje har vært oppi det samme eller som har hørt om noen som har hatt dette. Det er ikke rett at jeg bare skal sitte og vente på at noe skal skje for det gjør det jo ikke..Hilsen ei som er bekymret.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92859-barn-med-fost%C3%B8rret-nyrebekken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.