Gå til innhold

barn med fostørret nyrebekken

Anbefalte innlegg

Gjest kjerringa

Hei.Har en sønn på 5 mnd som har hatt forstørret nyrebekken siden han låg i magen min. Jeg kjemper for å få han videre i systemet på sykehuset. Han har vært tre ganger til ultralyd-undersøkelse og for hver gang så har nyrebekkenet på begge sider blitt mer forstørret. Etter egen oppfordring sendte jeg inn en urinprøve for å sjekke om han hadde urinveisinfeksjon. Der var et eller annet slik at de sendte den inn til dyrking. Får svar i morgen.. Er litt bekymret for dette her så jeg lurer på om det er noen andre som vet hva jeg snakker om som kanskje har vært oppi det samme eller som har hørt om noen som har hatt dette. Det er ikke rett at jeg bare skal sitte og vente på at noe skal skje for det gjør det jo ikke..Hilsen ei som er bekymret..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92859-barn-med-fost%C3%B8rret-nyrebekken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...