Gå til innhold

Forslag til aktiviteter for meg

Anbefalte innlegg

Gjest anna anca

Er sykemeldt og må bytte jobb. Har tenkt mye på om jeg kunne begynne så smått på egen hånd, men vet ikke helt. Tenker på oversettelser f.eks. siden jeg kan flere språk, men hvem kontakter jeg? Tenker også på foredrag, men igjen hvor og hvem kontakter jeg? Har blitt rådet til å skrive artikler i avisene, men hvor henvender jeg meg? Glad for alle kommentarer siden jeg må holde meg i en eller annen aktivitet i de periodene jeg er frisk nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92869-forslag-til-aktiviteter-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anna anca

Har en høyere utdannelse innenfor kultur og undervisning og har holdt på med det. Kan skrive mye om minoritetselever i skolen f.eks. eller tilpasning av minoriteter i andre samfunn. Har bodd i mange land og behersker flere språk bl.a. flytende engelsk.

Har en høyere utdannelse innenfor kultur og undervisning og har holdt på med det. Kan skrive mye om minoritetselever i skolen f.eks. eller tilpasning av minoriteter i andre samfunn. Har bodd i mange land og behersker flere språk bl.a. flytende engelsk.

Hva med å skrive en bok?

Det er kan hende en etterspørsel etter oversettelser til tekst på hjemmesider, brev, mailer etc., altså småjobber. Du kunne jo lage deg en hjemmeside hvor du presenterer deg som oversetter av mindre dokumenter, og så reklamere for deg selv rundt omkring på nettet med å legge ut hjemmesideadressen?

Mener å huske at det er noe som heter Norsk Oversetterforum også. Søk litt på f.eks. Google og se.

Gjest anna anca

Hva med å skrive en bok?

Det er kan hende en etterspørsel etter oversettelser til tekst på hjemmesider, brev, mailer etc., altså småjobber. Du kunne jo lage deg en hjemmeside hvor du presenterer deg som oversetter av mindre dokumenter, og så reklamere for deg selv rundt omkring på nettet med å legge ut hjemmesideadressen?

Mener å huske at det er noe som heter Norsk Oversetterforum også. Søk litt på f.eks. Google og se.

Takk for tipsene, det er sikkert noe å tenke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...