Gå til innhold

Mase på bv...?

Gjest Brasilmamma.....?

Anbefalte innlegg

Gjest Brasilmamma.....?
Skrevet

Sendte in søknaden til bv i midten av desember. Kan vi begynne å mase litt, eller er det litt tidlig. 2 mnd. er det altså gått. Har lyst å komme i gang NÅ!!

Hilsen en utolmodig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Som jeg svarte "solstråle" litt lenger ned, så er det bare å ringe.

Etter 2 mnd. kan ikke det føles som mas...

Ikke vær for "myk" med bv. Det er i allefall min erfaring fra tild. behandlinger.

Lykke til videre i prosessen ;o)

Skrevet

Jeg støtter Hilla - bare ring !

Du har krav på å få behandlet saken din før det går alt for lang tid :-)

Skrevet

Dersom jeg var deg så ville jeg ha ringt barnevernet og spurt om de hadde en oversikt over hvor lang tid det kan ta før de kan behandle søknaden deres. Vi fikk i allefall brev fra barnevernet om hvor lang tid de antok at det kom til å ta før de kunne se på saken vår samt hvor mange søkere som var foran oss i køen. Så bare ta å ring du!

Gjest litt anonym
Skrevet

Vil bare råde dere til å gjøre alle henvendelser skriftlig til bv. Vi har ikke god erfaring med telefonisk kontakt med bv, selvom vi kun kontaktet dem for å gi relevant informasjon angående søknaden.

Skrevet

For en stund siden skrev "kimchi" et innlegg om viktigheten av skriftlig kontakt med sosialkontoret. Jeg legger ut linken påny, fordi jeg syns dette er nyttig tanker å ha i bakhodet - midt oppi all gledesrusen over å endelig ha startet adopsjonsporosessen.

Les her:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1545509

Hilsen fra en med både gode og dårlige erfaringer mht. sosialkontor/bv og tidsbruk -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...