Gå til innhold

Er jeg i ferd med å bli gal ? Snakke med seg selv, er det normalt ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Eksempel: "Nå har du vært flink Ulv, hele klesvasken er hengt opp overalt !" tørkestatitivet er forsvunnet i flyttingen.

"Nå må du se å bli ferdig, kunden venter på arbeidet, så du kan få sendt faktura !"

"Fy søren så glatt det er !" holdt på å gå på tr.. på vei til postkassa.

Er dette normalt ?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg gjør det ihvertfall - så da er det helt sikkert normalt!

Bare man ikke begynner å svare seg selv ?

F eks: " Disse fargene ser bra ut, ikke sant ?"

"Ikke faen, det ser ut som et barneværelse !"

"Men kundens logo er jo i lysegrønt !"

Osv.

Annonse

Bare man ikke begynner å svare seg selv ?

F eks: " Disse fargene ser bra ut, ikke sant ?"

"Ikke faen, det ser ut som et barneværelse !"

"Men kundens logo er jo i lysegrønt !"

Osv.

Jeg har funnet ut ( ;o) ), at de beste og greieste svarene jeg får ; er fra meg selv !!

Ulv I Faarikaal

...Et faktum jeg selvsagt ikke skal bestride... (Ha ha he he ho)

Det står en hvit kassevogn utenfor og to i hvit frakk er på vei hitover og bærer på en jakke med veldig lange ermer, er det siste mote ? De vil at jeg skal prøve den.

Dette var jo ustyrtelig morsomt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ulv I Faarikaal

Jeg har funnet ut ( ;o) ), at de beste og greieste svarene jeg får ; er fra meg selv !!

Jeg var på årsmøte i helga og glemte ddressen min hjemme, måtte dra 4 mil hjem og hente. Da talte jeg ikke pent om en viss Ulv hele veien.

Annonse

det å snakke med seg sjølv er i seg sjølv heilt normalt. graden av normalitet har meir med innholdet å gjere, som du sjølv er inne på nedover i tråden.

ein annan ting er at graden av normalitet også har med volum å gjere - hvis du skriker f.eks, har du passert ei og anna grense. *flire*

ein tredje ting har forsåvidt med det første å gjere - innholdet. dersom du ikkje lenger forstår det du seier til deg sjølv, er det også muligheter for enten galskap eller genialitet. eventuelt spiritisme. *gliz*

Ulv I Faarikaal

det å snakke med seg sjølv er i seg sjølv heilt normalt. graden av normalitet har meir med innholdet å gjere, som du sjølv er inne på nedover i tråden.

ein annan ting er at graden av normalitet også har med volum å gjere - hvis du skriker f.eks, har du passert ei og anna grense. *flire*

ein tredje ting har forsåvidt med det første å gjere - innholdet. dersom du ikkje lenger forstår det du seier til deg sjølv, er det også muligheter for enten galskap eller genialitet. eventuelt spiritisme. *gliz*

Åja ! Så genial at jeg ikke sjøl skjønner hva jeg sier ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...