mathilde - Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 De fikk distrikt Valledupar i slutten av oktober. Venter de på tildeling enda? 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Nei, det har jeg dessverre ikke, men hva med Janita? De fikk vel distrikt i desember og venter også.... Skjønner du "detter ut" litt av og til, du også!?! Ikke alltid like lett å holde konsentrasjonen på det som skal gjøres på jobben. 0 Siter
mathilde - Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Skrevet 11. februar 2003 Nei, det har jeg dessverre ikke, men hva med Janita? De fikk vel distrikt i desember og venter også.... Skjønner du "detter ut" litt av og til, du også!?! Ikke alltid like lett å holde konsentrasjonen på det som skal gjøres på jobben. He, he... detter ut jeg nei! ) Tenker ikke på noe annet enn åpningen av vårt nye bibliotek jeg nå, neiii dah.... 0 Siter
April Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 He, he... detter ut jeg nei! ) Tenker ikke på noe annet enn åpningen av vårt nye bibliotek jeg nå, neiii dah.... Beklager at jeg blander meg inn...men... åpning av nytt bibliotek...er vi i samme by... langt nord i landet... ? hilsen nysgjerrig 0 Siter
mathilde - Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Skrevet 11. februar 2003 Beklager at jeg blander meg inn...men... åpning av nytt bibliotek...er vi i samme by... langt nord i landet... ? hilsen nysgjerrig He, he... neida, bare koshli det vettu! Jeg bor ikke nord i landet, heller litt øst vil jeg si. ) Har dere nytt bibliotek også? 0 Siter
janita Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Nei, det har jeg dessverre ikke, men hva med Janita? De fikk vel distrikt i desember og venter også.... Skjønner du "detter ut" litt av og til, du også!?! Ikke alltid like lett å holde konsentrasjonen på det som skal gjøres på jobben. Her er jeg ja, fremdeles ventende på distriktet Bucaramanga, og vi vet at ting skjer i vår sak, men noen barn er det ikke blitt. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og bombardere andre som skjønner problemet med mailer og telefoner, for å få ut litt frustrasjon. Nå er jeg så lei at jeg nesten har gitt opp... Det som tok 5 mnd sist gang er nå blitt 9... 0 Siter
April Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 He, he... neida, bare koshli det vettu! Jeg bor ikke nord i landet, heller litt øst vil jeg si. ) Har dere nytt bibliotek også? Ja, det skal være visst ) Tror det må bli "landets flotteste" ) 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Her er jeg ja, fremdeles ventende på distriktet Bucaramanga, og vi vet at ting skjer i vår sak, men noen barn er det ikke blitt. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og bombardere andre som skjønner problemet med mailer og telefoner, for å få ut litt frustrasjon. Nå er jeg så lei at jeg nesten har gitt opp... Det som tok 5 mnd sist gang er nå blitt 9... Venter spent med dere. Håper det skjer ting snart, og at dere kan reise å hente et vakkert Colombiabarn. HIlsen en som venter utålmodig på distrikt 0 Siter
mathilde - Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Skrevet 12. februar 2003 Her er jeg ja, fremdeles ventende på distriktet Bucaramanga, og vi vet at ting skjer i vår sak, men noen barn er det ikke blitt. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og bombardere andre som skjønner problemet med mailer og telefoner, for å få ut litt frustrasjon. Nå er jeg så lei at jeg nesten har gitt opp... Det som tok 5 mnd sist gang er nå blitt 9... Hei Janita! Venter spent med dere, og håper virkelig dere får gode nyheter snart! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.