Gå til innhold

Noen som har hørt fra Gitzer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det har jeg dessverre ikke, men hva med Janita? De fikk vel distrikt i desember og venter også....

Skjønner du "detter ut" litt av og til, du også!?! Ikke alltid like lett å holde konsentrasjonen på det som skal gjøres på jobben.

He, he... detter ut jeg nei! :o)

Tenker ikke på noe annet enn åpningen av vårt nye bibliotek jeg nå, neiii dah....

Beklager at jeg blander meg inn...men...

åpning av nytt bibliotek...er vi i samme by... langt nord i landet... ?

hilsen nysgjerrig

He, he... neida, bare koshli det vettu!

Jeg bor ikke nord i landet, heller litt øst vil jeg si. :o)

Har dere nytt bibliotek også?

Nei, det har jeg dessverre ikke, men hva med Janita? De fikk vel distrikt i desember og venter også....

Skjønner du "detter ut" litt av og til, du også!?! Ikke alltid like lett å holde konsentrasjonen på det som skal gjøres på jobben.

Her er jeg ja, fremdeles ventende på distriktet Bucaramanga, og vi vet at ting skjer i vår sak, men noen barn er det ikke blitt.

Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og bombardere andre som skjønner problemet med mailer og telefoner, for å få ut litt frustrasjon.

Nå er jeg så lei at jeg nesten har gitt opp... Det som tok 5 mnd sist gang er nå blitt 9...

Annonse

Her er jeg ja, fremdeles ventende på distriktet Bucaramanga, og vi vet at ting skjer i vår sak, men noen barn er det ikke blitt.

Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og bombardere andre som skjønner problemet med mailer og telefoner, for å få ut litt frustrasjon.

Nå er jeg så lei at jeg nesten har gitt opp... Det som tok 5 mnd sist gang er nå blitt 9...

Venter spent med dere. Håper det skjer ting snart, og at dere kan reise å hente et vakkert Colombiabarn.

HIlsen en som venter utålmodig på distrikt

Hei Janita! Venter spent med dere, og håper virkelig dere får gode nyheter snart! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...