Gå til innhold

Hvordan sitter menn på do??

Anbefalte innlegg

Det er jo en kjent sak at jenter ofte går i grupper på do, og i den forbinnelse er det en liten ting jeg lurer på...

Jenter sitter ofte litt sånn "kalvbeint" når de er på toalettet. Tærne peker innover og hæla utover...

Men åssen er det med gutta? Hvordan sitter dere på doen?

Sitter dere litt mere maskulint, lissom, eller..?

Venlig hilsen lure

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92941-hvordan-sitter-menn-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jenter sitter ofte litt sånn "kalvbeint" når de er på toalettet. Tærne peker innover og hæla utover... "

Jeg sitter i hvertfall ikke sånn, og jeg tviler sterkt på at menn sitter på do annerledes enn kvinner. Er det liksom en maskulin og en feminim måtte å sitte på do nå også?

"Jenter sitter ofte litt sånn "kalvbeint" når de er på toalettet. Tærne peker innover og hæla utover... "

Jeg sitter i hvertfall ikke sånn, og jeg tviler sterkt på at menn sitter på do annerledes enn kvinner. Er det liksom en maskulin og en feminim måtte å sitte på do nå også?

Vet ikke, det er jo derfor jeg lurer så fælt?=)

Venlig hilsen lure

Annonse

Jo kraftigere sprut, jo bedre.

Dette med å få spruten til å gå i taket er et velkjent mål vi mannfolka setter oss når vi går på do.

Jo, det høres utvilsomt litt mere maskulint ut enn å bare sitte litt kalvbeint...

Nå fikk jeg jo forøvrig også svar på det velkjente problemet om at menn aldri tar ned doringen etter seg... tror jeg... =)

Man blir klokere jo lengere man lever..:)

Venlig hilsen

Tips: røske opp døra når høvdingen sitter der i ensom majestet og trøkker...? ;0)

Ikke dumt. Håpe han ikke har låst døra da...

Kan jo legge et lite uskyldig brekkjæen utenfor do døra, og kaste meg over oppgaven med livet som innsats og håpe på det beste...

Venlig hilsen

Jo, det høres utvilsomt litt mere maskulint ut enn å bare sitte litt kalvbeint...

Nå fikk jeg jo forøvrig også svar på det velkjente problemet om at menn aldri tar ned doringen etter seg... tror jeg... =)

Man blir klokere jo lengere man lever..:)

Venlig hilsen

Kat- 1: "Nå fikk jeg jo forøvrig også svar på det velkjente problemet om at menn aldri tar ned doringen etter seg... tror jeg... =)"

Min mening er at problemet er at jentene aldri setter ringen opp på plass igjen etter at de har vært på dass.

Annonse

Kat- 1: "Nå fikk jeg jo forøvrig også svar på det velkjente problemet om at menn aldri tar ned doringen etter seg... tror jeg... =)"

Min mening er at problemet er at jentene aldri setter ringen opp på plass igjen etter at de har vært på dass.

Men da kunne man jo bare kutta ut hele doringen, egentlig, så hadde det ikke vært noe problem. Eller hvorfor ikke bare fo et pent lite hull i gulvet? Må jo være den perfekte løsningen,da kunne mann trimme litt i samme slengen, noen knebøy mens du driter.Litt dumt om du har problemer med synet da...

Venlig hilsen

=)Hærrejøsses=)

La spesielt merke til de som du regner for de normale.

Om du ta en nermere titt på det bildet kan du med all tydelighet se at han til venstre har den litt feminine kalvbente måten å sitte på toalettet på, og han til høyre er vel kanskje av den litt mere maskuline da...kanskje...

Venlig hilsen

Jeg kan forsikre deg at man ikke sitter så avslappet på utedoen når det er vinter:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...