Gjest helsekosten Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Noen som vet om det finnes ? Eventuelt noen sider på nettet ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg selger noe som heter Vitalica... Produktet er utviklet i Norge og er testet på frivillige personer... Det er ganske nytt, så produktene er ikke mange men gode... I hovedsak tre teb om dagen, og du får det du trenger av vitaminer, jern sink osv i tillegg er der en egen DEHA pille som stabiliserer DEHA nivået ditt (aldringhormonet) Vil du vite mer så ta kontakt med meg på meldinger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolitiet Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg selger noe som heter Vitalica... Produktet er utviklet i Norge og er testet på frivillige personer... Det er ganske nytt, så produktene er ikke mange men gode... I hovedsak tre teb om dagen, og du får det du trenger av vitaminer, jern sink osv i tillegg er der en egen DEHA pille som stabiliserer DEHA nivået ditt (aldringhormonet) Vil du vite mer så ta kontakt med meg på meldinger Fra regelverket: Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zazeI Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Shineclub har! Disse produktene er i tillegg laget i Norge så det er ganske så trygt og det er høy kvalitet. Man kan kjøre homeparties eller være bare kunde. Kan desverre ikke legge ut kontaktinfo pga. DOLs policy. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Shineclub har! Disse produktene er i tillegg laget i Norge så det er ganske så trygt og det er høy kvalitet. Man kan kjøre homeparties eller være bare kunde. Kan desverre ikke legge ut kontaktinfo pga. DOLs policy. Ikke si at noen har lurt deg til å bli med på de Shineclub-greiene også... Onkelen min prøvde å lure meg med, men sa heldigvis fort at det var sånn pyramidegreier, med Ola Mæhle i spissen. Man skal ikke være nødt til å betale for å gjøre en jobb! Ikke skal man være nødt til å kjøpe et produkt selv i måneden heller... lureri! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zazeI Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ikke si at noen har lurt deg til å bli med på de Shineclub-greiene også... Onkelen min prøvde å lure meg med, men sa heldigvis fort at det var sånn pyramidegreier, med Ola Mæhle i spissen. Man skal ikke være nødt til å betale for å gjøre en jobb! Ikke skal man være nødt til å kjøpe et produkt selv i måneden heller... lureri! webbis: nå vet jeg at jeg svarer i grenseland med DOLs policy, men jeg er bare nødt til å svare Line på dette innlegget. Det er kun til informasjon, og jeg skal aldri gjøre det mer. *dukker kjapt unna* Line:nå tror jeg du har blitt feilinformert. 90% av medlemmene handler kun til seg selv, eller kjører homeparties. Da handler kundene produkter direkte fra deg og du selv tjener på det.Hvis man vil verve andre som medlem så må man handle selv også for å få provisjon, de aller fleste handler faktisk hver mnd. likevel. Det er heller ikke krav til minstekjøp hvis man gjør dette. Det er ikke pyramidespill ververne driver med heller sånn til informasjon. Et pyramidespill er når man har utbetalt provisjon etter hvor mange man verver og har kun inntekt etter innmeldingsavgiften. Da hadde det gått dårlig med Shine! (Man betaler 95 kroner i engangsbeløp for å melde seg inn og får et produkt gratis til verdi opptil 498, og så kan man bare melde seg ut igjen når som helst hvis man vil) Det er ikke han Mæle fyren du tenker på, men Karstein Gjersvik(Bik Bok grunder). Han er hovedaksjonær i selskapet og har gått inn med kapital. Det trengs nødvendigvis penger for å starte opp noe sånt i Norge, slik at man ikke sitter og baserer inntektene på medlemsavgifter , men varesalg. Det koster jo noe å produsere produktene.(all helsekost produseres i Norge) Anne-Hill Gunstensen er grunder og driver av selskapet. Håper du satte pris på infoen. Er ikke ute etter å krangle men jeg blir litt oppgitt når folk blir feilinformert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 webbis: nå vet jeg at jeg svarer i grenseland med DOLs policy, men jeg er bare nødt til å svare Line på dette innlegget. Det er kun til informasjon, og jeg skal aldri gjøre det mer. *dukker kjapt unna* Line:nå tror jeg du har blitt feilinformert. 90% av medlemmene handler kun til seg selv, eller kjører homeparties. Da handler kundene produkter direkte fra deg og du selv tjener på det.Hvis man vil verve andre som medlem så må man handle selv også for å få provisjon, de aller fleste handler faktisk hver mnd. likevel. Det er heller ikke krav til minstekjøp hvis man gjør dette. Det er ikke pyramidespill ververne driver med heller sånn til informasjon. Et pyramidespill er når man har utbetalt provisjon etter hvor mange man verver og har kun inntekt etter innmeldingsavgiften. Da hadde det gått dårlig med Shine! (Man betaler 95 kroner i engangsbeløp for å melde seg inn og får et produkt gratis til verdi opptil 498, og så kan man bare melde seg ut igjen når som helst hvis man vil) Det er ikke han Mæle fyren du tenker på, men Karstein Gjersvik(Bik Bok grunder). Han er hovedaksjonær i selskapet og har gått inn med kapital. Det trengs nødvendigvis penger for å starte opp noe sånt i Norge, slik at man ikke sitter og baserer inntektene på medlemsavgifter , men varesalg. Det koster jo noe å produsere produktene.(all helsekost produseres i Norge) Anne-Hill Gunstensen er grunder og driver av selskapet. Håper du satte pris på infoen. Er ikke ute etter å krangle men jeg blir litt oppgitt når folk blir feilinformert. Joda... håper det faktisk fungerer som det bør gjøre da! Man skal ikke være nødt til å melde seg inn i noe for å få en jobb... Jeg hørte etter bare med et halvt øre da jeg satt i telefonen og scrollet gjennom Shineclub-sidene, for jeg syntes det hørtes så vanvittig teit ut hele greia. Er ikke flink til å si nei når noen ber meg om noe, men denne gangen strittet det veldig imot. Har ikke hørt noe fra ham siden, så han tok vel hintet. Jeg kjøper i alle fall ikke produkter som jeg verken har hørt om eller sett, med det forbruket vi har her i huset. Da går jeg heller på Rema og kjøper Dove, shampoo og balsam. Billigere er det, og helt sikkert minst like bra! Lykke til med vervinga, da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg selger noe som heter Vitalica... Produktet er utviklet i Norge og er testet på frivillige personer... Det er ganske nytt, så produktene er ikke mange men gode... I hovedsak tre teb om dagen, og du får det du trenger av vitaminer, jern sink osv i tillegg er der en egen DEHA pille som stabiliserer DEHA nivået ditt (aldringhormonet) Vil du vite mer så ta kontakt med meg på meldinger "Produktet er utviklet i Norge og er testet på frivillige personer..." Det var da godt de var frivillige. Ser for meg en gjeng ufrivillige test-personer ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92944-homeparties-som-selger-helsekost/#findComment-515841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.