Gå til innhold

The sims (igjen)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bygd meg hus,men jeg tenkte at jeg skulle ha 2 etasjes.

Men hvordan gjør man det?

Jeg har bygd trappen,men noe gulv i 2 etasjen får jeg ikke til.

Og hvordan skal man klare å kjøpe ett hus til over 20 000 kroner?Jeg vet at man kan jukse,men det får jeg bare til etter at man har kjøpt ett hus.

Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92950-the-sims-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nederst til venstre på skjermen ved siden av de knappene som snur vinkelen man ser huset og forstørrer bildet osv ser du et bilde av et lite hus som er todelt. Når du begynner å bygge hus er bare den nederste delen opplyst, men når du har bygget trapp lyser den øverste delen også og da kan du klikke på den slik at du kommer til andre etasje. Den knappen bruker du for å veksle mellom etasjene.

Når det gjelder hus som er dyrere enn 20 000 så må du nok jukse (hvis du ikke gidder spille med en familie lenge nok til at de har tjent alle pengene de trenger). Du trenger ikke bygge et helt hus for å jukse, du kan bare kjøpe tomten, så jukser du til deg masse penger, lagrer og går ut til nabolaget. Der bruker du bulldoseren og kaster ut familien. De kommer nå opp i familieoversikten igjen med de ekstra pengene du jukset deg til, og du kan flytte dem inn i det huset du ønsket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92950-the-sims-igjen/#findComment-515413
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...