Gå til innhold

Når en er så dum som meg :

Anbefalte innlegg

Gjest blåøyd og naiv

Jeg valgte å stole på e* som ønsket seg PC gjennom Thorn.

H*n var ikke kredittverdig og spurte om h*n kunne leie gjennom meg.

Ok ; teite meg gjorde det , for lenge ca . 1.5 år siden.

Problemet er at jeg betaler 500; i mnd. uten å ha fått en krone på mange måneder.

Det er fremdeles over et år til den er nedbetalt , så jeg lurte på om jeg kan bare rett og slett hente denne maskinen siden det er jeg som betaler for den!

H*n har bare betalt noen mnd.

Hva hadde dere gjort ( om dere var så naive som meg ) ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92952-n%C3%A5r-en-er-s%C3%A5-dum-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blåøyd og naiv

eg hadde nok henta heile stasen, ja. (sjølvsagt etter eit passende antall purringer på spenn)

Har netopp ringt h*n og spurt etter spenn ( noen tusen etter hvert) , men h*n hadde desverre hatt så mange regninger !!

Hmpf...som om ikke vi har det ....

Tviler sterkt på at h*n har så lite penger. H*n bare utnytter deg. Jeg kjenner en som er slik. Han har flere hundre tusen utestående til privatpersoner og til firmaer, til tross for at han får over 20 000 utbetalt hver måned og ikke betaler husleie.

Og dersom det faktisk er slik så må jo personen ta konsekvensen av det og levere tilbake PC'en på egen hånd. Det er uansett ikke rett at du skal betale.

Tviler sterkt på at h*n har så lite penger. H*n bare utnytter deg. Jeg kjenner en som er slik. Han har flere hundre tusen utestående til privatpersoner og til firmaer, til tross for at han får over 20 000 utbetalt hver måned og ikke betaler husleie.

Og dersom det faktisk er slik så må jo personen ta konsekvensen av det og levere tilbake PC'en på egen hånd. Det er uansett ikke rett at du skal betale.

I bunn og grunn er det jo min egen feil at jeg var SÅ dum.

Burde jo tenke mitt da h*n ikke var kredittverdig ....

Jeg til og med spurte for et par uker siden om jeg skulle betale det som stod igjen på maskinen , overta den imot at h*n betalte det som ikke er betalt disse månedene.

Har ikke hørt noe om det i ettertid !

Får manne lille meg opp !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...