Gjest eljo Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Kanskje jeg må finne fram den igjen... ? Takk for oppmerksomheten. 0 Siter
citoyen Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Du kommer til å angre, og du vet det (eller er krigene over?) 0 Siter
Bassisten Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Du kommer til å angre, og du vet det (eller er krigene over?) Eg ga opp no.alt.frust i 1997... Dersom alle har gitt opp er kanskje krigane over, men det tvilar eg på... :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Eg ga opp no.alt.frust i 1997... Dersom alle har gitt opp er kanskje krigane over, men det tvilar eg på... :-) De var ikke over i fjor på denne tiden.. har ikke vært innom siden da, og har mine tvil om at det er håp 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. februar 2003 Skrevet 11. februar 2003 Du kommer til å angre, og du vet det (eller er krigene over?) Var innom der for et par uker sida etter et opphold noe over på ett og et halvt år. Ene AK'en (den yngre) holdt på med samme leksa fremdeles. Verden har stoppa opp på n.a.f. for lengst ser det ut til. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 De var ikke over i fjor på denne tiden.. har ikke vært innom siden da, og har mine tvil om at det er håp OK, holder meg unna ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.