Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Colombia etter feriedvalen ;o)

Og vi er godkjente for et barn fra 0-1 år (og det sto i parentes 0-23 måneder)!! Hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!!!

Gratulerer så mye. Det var vel en lettelse. Da er vel distrikt neste, vi får håpe det ikke drøyer like lenge.

Skrevet

Endelig!!!

Gratulerer så mye. Det var vel en lettelse. Da er vel distrikt neste, vi får håpe det ikke drøyer like lenge.

Når var forresten godkjenningen datert i Colombia?

valmue1365380326
Skrevet

ÅÅÅHHHHHHHH nå ble jeg glad!!!

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!!

Hilsen fra

valmue1365380326
Skrevet

Har ikke helt fått med meg når dere sendte papirene til Colombia. Er det veeeeldig lenge siden?

Heia * Heia *

Skrevet

Når var forresten godkjenningen datert i Colombia?

Takk alle sammen :o)

Papirene våre ble sendt til Colombia i slutten av august 2002 (enten 22 eller 28.8)

Godkjenningen er datert 24.01.

Nå begynner nevene å komme for fullt :-O

Skrevet

Endelig begynner de å røre på seg i Colombia, DVA, ICBF osv.

Pulsen steg noen hakk nå!!

Gratulerer igjen, lykke til med neste etappe :-)

Hilsen

Skrevet

Kjære Betty!

ENDELIG kan dere gratuleres med godkjenningen fra ICBF! Dette har jeg ventet på lenge!!

Håper vår godkjenning nærmer seg også, vi har ventet i 4 mnd. Håper resten av prosessen går i turbo-fart for dere!!

Klem

Gjest Tobarnmamsen
Skrevet

kjære betty, gratulerer så mye med et stort skritt nærmere barnet. Håper resten går fort, fort!

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer!!

Dere har ventet veldig lenge. Håper de nå får opp farten i Colombia.

Kanskje dere får distrikt og tildeling i rekordfart.

Lykke til videre

Klem fra

tobarnsmamma1365380422
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!

Skrevet

Kjempegratulerer, det må være en herlig følelse. Ser av den siste mailen din at det tok 5 måneder før godkjenningen kom, så det var jammen meg på tide.

Medalje for tapperhet og utholdenhet utdeles herved!

Hilsen

Skrevet

Kjære Betty!

ENDELIG kan dere gratuleres med godkjenningen fra ICBF! Dette har jeg ventet på lenge!!

Håper vår godkjenning nærmer seg også, vi har ventet i 4 mnd. Håper resten av prosessen går i turbo-fart for dere!!

Klem

Ja da er nok deres godkjenning også like rundt hjørnet, spennende dette her :o)

Skrevet

Kjempegratulerer, det må være en herlig følelse. Ser av den siste mailen din at det tok 5 måneder før godkjenningen kom, så det var jammen meg på tide.

Medalje for tapperhet og utholdenhet utdeles herved!

Hilsen

Takk for medaljen *henger rundt halsen* ;o)

Skrevet

Gratulerer med godkjenninga:-)

Håper det går fort med resten for dere og oss andre som venter på distrikt og tildeling.

Fra

Skrevet

ÅÅåååå grattis!!! SÅ deilig at det endelig kommer gladnyheter fra COLOMBIA her igjen... Håper at ventingen til distrik ikke tar så lang tid!

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Fint at ting har begynt å skje i Colombia.

Lykke til videre, håper distrikt er like rundt hjørnet.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...