Gjest MIss77 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hvordan vil dere beskrive en bimbo? 0 Siter
Gjest Hel72 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Det de fleste nok mener med denne beskrivelsen er : Jente 14 - 25 år, lyst langt, kanskje blekt/stripet hår, ikke nødvendigvis lyst.. MissSixty bukse, JeanPaul Femme jakke, som er kort i modellen. Skjerf med "Mette-marit" knute, perle-øredobber og Buffalo sko. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Det de fleste nok mener med denne beskrivelsen er : Jente 14 - 25 år, lyst langt, kanskje blekt/stripet hår, ikke nødvendigvis lyst.. MissSixty bukse, JeanPaul Femme jakke, som er kort i modellen. Skjerf med "Mette-marit" knute, perle-øredobber og Buffalo sko. Hehe, du er helt på bærtur! Ingen bimbo går med perleøredobber! I hvertfall ikke i kombinasjon med buffalosko! En annen ting når det gjelder bimbo - hun må nødvendigvis være en av dem som IKKE fant opp kruttet. I tillegg så må g-strengen være 3-5 cm over buksekanten. 0 Siter
Gjest christina24 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hehe, du er helt på bærtur! Ingen bimbo går med perleøredobber! I hvertfall ikke i kombinasjon med buffalosko! En annen ting når det gjelder bimbo - hun må nødvendigvis være en av dem som IKKE fant opp kruttet. I tillegg så må g-strengen være 3-5 cm over buksekanten. enig med "høne i Frikassé", men du glemte tyggegummien og lipglossen 0 Siter
Gjest Hel72 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hehe, du er helt på bærtur! Ingen bimbo går med perleøredobber! I hvertfall ikke i kombinasjon med buffalosko! En annen ting når det gjelder bimbo - hun må nødvendigvis være en av dem som IKKE fant opp kruttet. I tillegg så må g-strengen være 3-5 cm over buksekanten. Jepp....du har rett med G-strengen. Men ellers er dette en beskrivelse som passer de fleste jenter i alderen 14 - 16 iallefall, sånn jeg syntes de ser ut som jeg mener SER ut som Bimboer. Når alderen stiger litt er vel kanskje "kleskoden" en helt annen. 0 Siter
Gjest Hel72 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 enig med "høne i Frikassé", men du glemte tyggegummien og lipglossen Lippgloss, tyggegummi og G-streng, er det nok til å være Bimbo? At man oppfører seg som om man ikke oppfant kruttet (kanskje heller stod nær når det smalt) er vel en selvfølge. 0 Siter
petter smart Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 http://www.klovn.no/ ;o) Prøver du å reklamere for hjemmesiden din? 0 Siter
morsan Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hehe, du er helt på bærtur! Ingen bimbo går med perleøredobber! I hvertfall ikke i kombinasjon med buffalosko! En annen ting når det gjelder bimbo - hun må nødvendigvis være en av dem som IKKE fant opp kruttet. I tillegg så må g-strengen være 3-5 cm over buksekanten. "- hun må nødvendigvis være en av dem som IKKE fant opp kruttet." Men det er kanskje nødvendig at hun var i første rekke da det smalt? ;-) 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Nicole Smith. Tror jeg hiver meg på den der jeg også.. Har aldri sett og hørt en mere " dum " BIMBO.... Sjelden jeg sier det om folk, men klarer ikke å styre meg når det gjelder henne.. ;-)) 0 Siter
Big Brother Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Nicole Smith. Feil! Bimboer skal være deilige! Anna Nicole Smith er IKKE deilig!!! *yuk* 0 Siter
molli Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Store pupper, blondbleika hår, tomhjernet. Flyter kun på utseendet, som går rett hjem hos menn. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Feil! Bimboer skal være deilige! Anna Nicole Smith er IKKE deilig!!! *yuk* Smak og behag det da... Hun er bimbo 0 Siter
shandy Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1556384 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.