Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp høre at lillesøstra til venninna mi hadde fått en sønn tidligere i måneden, men han døde dagen etter...

Har så ufattelig vondt av de alle sammen nå ... De ville visst ikke ha blomster til hjemmet, men går det an å f.eks sette blomst på grava til lillegutt, syns dere? Vil liksom vise at jeg tenker på de også...

Så trist at du ikke fikk bli blant oss, lillegutt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93464-s%C3%A5-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nestor sin mamma

Det er alltid GODT å bli husket på!Om de ikke vil ha blomster til hjemmet,er det en fin idè å sette det ved graven!

Kjenner du lillesøsteren og familien hennes,går det ann å stikke innom og være der.Gjøre noe aktivt for henne.Ikke bare si:"Ring hvis det er noe da!",DET er ikke like lett når man har det som tyngst!

Det var godt for meg da jeg mistet min sønn for et år siden at folk ville prate om ham og selv tok initiativ til det.Ofte føles det som om folk ikke takler/vil bebyrdes med et barn`s død og foreldrenes sorg.Men,etterhvert som tiden går blir det svært viktig at ingen glemmer,og desto mer sårende når de gjør det!Kanskje er det ikke alltid og med alle hun ønsker å dele sin sorg,men VÆR der om hun ønsker dele den med deg.Vær oppmerksom og en GOD venn!

Dette var bare mine personlige tanker/følelser og erfaringer ang. dette.Denne lillesøsteren er heldig som har noen(du!) som tenker på henne.Vær tilstedeværende og ikke glem,spesielt når årsdager nærmer seg!

Lykke til,hva enn du bestemmer deg for.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93464-s%C3%A5-trist/#findComment-519129
Del på andre sider

Det er alltid GODT å bli husket på!Om de ikke vil ha blomster til hjemmet,er det en fin idè å sette det ved graven!

Kjenner du lillesøsteren og familien hennes,går det ann å stikke innom og være der.Gjøre noe aktivt for henne.Ikke bare si:"Ring hvis det er noe da!",DET er ikke like lett når man har det som tyngst!

Det var godt for meg da jeg mistet min sønn for et år siden at folk ville prate om ham og selv tok initiativ til det.Ofte føles det som om folk ikke takler/vil bebyrdes med et barn`s død og foreldrenes sorg.Men,etterhvert som tiden går blir det svært viktig at ingen glemmer,og desto mer sårende når de gjør det!Kanskje er det ikke alltid og med alle hun ønsker å dele sin sorg,men VÆR der om hun ønsker dele den med deg.Vær oppmerksom og en GOD venn!

Dette var bare mine personlige tanker/følelser og erfaringer ang. dette.Denne lillesøsteren er heldig som har noen(du!) som tenker på henne.Vær tilstedeværende og ikke glem,spesielt når årsdager nærmer seg!

Lykke til,hva enn du bestemmer deg for.

Mvh

Hei, og tusen takk for svar.

Jeg kjenner henne og familien hennes ja. Jeg har riktignok aldri vanket med henne, så jeg vet ikke helt hvor naturlig det føles å ringe henne liksom.

Men jeg skulle gjerne vist henne at hun er i tankene mine. Så det å sette blomst på grava til sønnen hennes har jeg tenkt til å gjøre så sant jeg ikke får masse negative reaksjoner på det fra andre.

Så bilder av lillegutten i dag og har følt meg helt utafor etterpå. Han var jo så perfekt, så skjønn.

Verden er så fordømt urettferdig i blant ..

Håper du får støtte fra dine nærmeste. Har lest endel av dine innlegg her fra før.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93464-s%C3%A5-trist/#findComment-519352
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...