ArabianStar Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har en venninne som er så utrolig marete!!! Hun har ALLTID problemer! ALDRI er humøret hennes bra, hun BARE klager og griner over hvor fæl verden er.. Dette er ikke tull!!! Hun gjør det!!! Små gutteproblemer er nok til å sette henne helt ut av spill, og gjøre henne deppa i mange uker... Så er det meg da... Skal liksom aaaaltid stille opp, uansett... Og nå er det ingen unntak da.. Det er bare det at nå har jeg hørt på den klaginga hennes i to år. ALDRI har hun noe proitivt å si, alt er liksom bare dritt. Hun legger ut problemene sine til meg og forlanger at jeg skal høre på omså mange timer i strekk. Når vi er ute skal hun bare legge ut som sin svarte hverdag, sine trasige ting og vanskelige gutteproblemer. Men da er liksom jeg intr i å ha det morsomt!!! Jeg er ikke ute for å deppe! Jeg slipper liksom ikke unna den sytinga hennes, uansett tidspunkt eller situasjon... Jeg sa engang til henne "Gå til psykolog!! Jeg har ikke hverken kunnskaper eller erfaring til å hjelpe deg...". Men det avviste hun totalt! Det var ikke snakk om!! Ikke LITT engang... Så hva gjør jeg da??? Jeg vil liksom ikke droppe henne heller... Det har endt nå med at jeg unngår å ta henne med på ut i helgene, jeg gidder ikke dra på besøk til henne. For jeg VET hva som venter meg... Er jeg dum?? Men jeg vil jo ikke være for hard med henne heller, hun har jo trass alt mye å tenke på... Tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93577-marete-venninne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thrillseeker Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvis hun har vært sånn i 2 år, så har hun helt sikkert seriøse problemer. At du ikke gidder besøke henne eller ta henne med ut gjør sikkert ting værre. Kan være hun tror du ikke bryr deg da. Få henne til å innse at psykologen er det eneste riktige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93577-marete-venninne/#findComment-529659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.