Gå til innhold

Hvor mye koster reise/opphold i Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har sittet og regnet på det, og kommer frem til at fly tur/retur, opphold i 4 uker, inkl 3 måltider om dagen, og 2 uker på San Andres kommer vi opp i en pris på ca. 50 000. Det er for 2 voksne og et barn på 3,5 år ned og baby på vei hjem. Varisajonen består i om dere velger å reise til San Andres, eller hvor lenge dere blir i den evt. regionen.

Du kan jo også ringe Egersund reiser å høre på pris.

se denne linken http://www.er-tours.no/

Hilsen en reisesyk

Hei!

Jeg har sittet og regnet på det, og kommer frem til at fly tur/retur, opphold i 4 uker, inkl 3 måltider om dagen, og 2 uker på San Andres kommer vi opp i en pris på ca. 50 000. Det er for 2 voksne og et barn på 3,5 år ned og baby på vei hjem. Varisajonen består i om dere velger å reise til San Andres, eller hvor lenge dere blir i den evt. regionen.

Hilsen en reisesyk

Wibecke

Hva ligger flyreisen på?? og hvilket selskap?

PS har dere ennå ikke hørt noe?? Venter på gladmeldig fra deg:-)

Hilsen

Wibecke

Hva ligger flyreisen på?? og hvilket selskap?

PS har dere ennå ikke hørt noe?? Venter på gladmeldig fra deg:-)

Hilsen

Hei! Ingen tildeling i sikte:-(

Flyturen kostet i januar ca. 7020 + flyplass avgift på 240,- og 1290 fra Bogota til Cali, hvor vi skal. Det er veldig avhengi av dollarkursen hvor mye dere betaler fra Bogota til provinsens fikk jeg høre når jeg undersøkte prisen.

Dette er med Air Fance. Vi lurte på om vi skulle høre på prisene på British Airways også, eller Lufthansa. Har ikke sjekket dette.

Men som sagt ring til ER-Tours. De svarer villig.

Lykke til videre til dere også nedtelling, deilig at papirene er i Colombia???

Hilsen

Gjest Wasserfaldfelder

Hei!

Hilsen en reisesyk

Hei, Wibecke!

Kjekt å høre litt prisantydninger på reise til Colombia. Må si jeg ble litt overrasket. Vi skal også reise (snart?) med en 3 åring ned og 2 barn og 2 voksne hjem igjen. Men jeg har liksom regnet rundt 30 tusen(eller mer) i flybilletter og 10-14 tusen pr. uke i opphold. For oss er det et uoverkommelig budsjett (hvertfall med tanke på regning fra AF på 40 tusen rett før reise). Men stemmer dine tall, så er vi på god vei til å klare å spare til hele turen. Jeg regner med tallene dine ikke er hentet ut i fra løse luften, siden dere har reist en gang før. Er det lenge siden ?

Jeg prøvde å komme meg inn på linken til Egersund reiser, men fant bare noe om østen. Gjorde jeg noe feil?

Lykke til videre i ventingen! Håper virkelig noe skjer i Colombia snart!

Hilsen fra

Hei, Wibecke!

Kjekt å høre litt prisantydninger på reise til Colombia. Må si jeg ble litt overrasket. Vi skal også reise (snart?) med en 3 åring ned og 2 barn og 2 voksne hjem igjen. Men jeg har liksom regnet rundt 30 tusen(eller mer) i flybilletter og 10-14 tusen pr. uke i opphold. For oss er det et uoverkommelig budsjett (hvertfall med tanke på regning fra AF på 40 tusen rett før reise). Men stemmer dine tall, så er vi på god vei til å klare å spare til hele turen. Jeg regner med tallene dine ikke er hentet ut i fra løse luften, siden dere har reist en gang før. Er det lenge siden ?

Jeg prøvde å komme meg inn på linken til Egersund reiser, men fant bare noe om østen. Gjorde jeg noe feil?

Hilsen fra

Vi var i Cali i nov.\des. 2002 og betalte rett over 29000 kr. for flybillettene Oslo - Cali. Vi reiste med Air France. (2 voksne, en 4-åring + en baby.) I tillegg kom flyreisen hjemmefra til Oslo + en overnatting i Oslo.

Jeg synes det høres litt mye ut med 14000 pr. uke, men det er bedre å beregne litt for mye. Forhåpentligvis så holder kronekursen seg slik ar dere kan kjøpe "billig" dollar.

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

Hei, Wibecke!

Hilsen fra

Hei!

Jeg håper selvsagt at Wibecke har rett. Men har i mitt "stille sinn" forberedt meg på litt mer når vi etterhvert reiser for 3. gang. For 2 år siden i mars/april betalte vi 29.000 for 2 voksne, et barn over 2 år og baby hjem i tillegg (flypris). Vet dette kanskje ikke har blitt så mye dyrere nå (håper!), men det er sesongavhengig, tror jeg.

Tror du kommer langt med 7-8000 pr uke. Da er nok både losji, kost og litt ekstra som internett/vask av tøy inkludert der. Avhengig av hvor du er. Og i tillegg kommer lommepenger og evt ekstra flytur til San Andres.

Lykke til dere som også venter......

Hei! Ingen tildeling i sikte:-(

Flyturen kostet i januar ca. 7020 + flyplass avgift på 240,- og 1290 fra Bogota til Cali, hvor vi skal. Det er veldig avhengi av dollarkursen hvor mye dere betaler fra Bogota til provinsens fikk jeg høre når jeg undersøkte prisen.

Dette er med Air Fance. Vi lurte på om vi skulle høre på prisene på British Airways også, eller Lufthansa. Har ikke sjekket dette.

Men som sagt ring til ER-Tours. De svarer villig.

Lykke til videre til dere også nedtelling, deilig at papirene er i Colombia???

Hilsen

Takk for svar. papirene våre gikk jo avgårde 20. januar så det er litt å vente ennå. Men morro å sjekke ut ting og tang før det blir tett oppunder reisen.

Er det realistisk å tro at etter 9 mnd så får man reise?? (det er jo som en graviditet)( de andre 3/4 året er glemt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...