Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom du velger et tosifret tall xy og trekker fra x+y får du dette:

10x + y - (x+y) = 9x

Altså har ikke det siste tallet noe å si da det trekkes fra seg selv. Og uansett hva x er blir 9x delelig med 9. Alle tall som er delelige med 9 har samme symbol og det er dette du tenker på.

Jeg regnet TO ganger - fikk to forskjellige symboler - og den svarte med de to forskjellige.

Jeg valgte først 77 - som blir 14, og 77-14 = 63 - som er YinYang-symbolet.

SÅ, tok jeg 57 som blir 12m 57-12= 45 som er et ANNET symbol - forklar det!

Jeg regnet TO ganger - fikk to forskjellige symboler - og den svarte med de to forskjellige.

Jeg valgte først 77 - som blir 14, og 77-14 = 63 - som er YinYang-symbolet.

SÅ, tok jeg 57 som blir 12m 57-12= 45 som er et ANNET symbol - forklar det!

De endrer symbolene på tallene som er delelige med 9 hver gang (det samme kan dukke opp).

Sjekk symbolene på tallene som er delelige med 9, de er alle like og det er det du vil få opp.

Annonse

De endrer symbolene på tallene som er delelige med 9 hver gang (det samme kan dukke opp).

Sjekk symbolene på tallene som er delelige med 9, de er alle like og det er det du vil få opp.

Ja, jeg tok meg bryet å lese flere inlegg i tråden her, -og det gikk opp for meg til slutt! Det var nå moro så lenge det varte! :)

* I ÅNDENES MAKT *

Skulle bare si fra at jeg skjønte det...

Bare så ikke alle skulle tro at jeg enda ikke fatter bæret her.

Men, den var ganske bra laget, da. (Jeg er ikke så flink i matte, så jeg regnet med det var noe grammatisk, siden jeg ikke fikset den ;-)

Skulle bare si fra at jeg skjønte det...

Bare så ikke alle skulle tro at jeg enda ikke fatter bæret her.

Men, den var ganske bra laget, da. (Jeg er ikke så flink i matte, så jeg regnet med det var noe grammatisk, siden jeg ikke fikset den ;-)

Var nok derfor jeg ikke tok den også. Jeg er håpløs når det gjelder tall! Etter matematikken i sjuende ramla jeg av, og siden har jeg ikke skjønt stort.

Foretrekker språk jeg! ;o)

Ulv I Faarikaal

For å si det slik: Uansett hvilket tall du velger i intervallet [90-99], vil du få resultatet 81. Dermed setter man et spesifikt tegn X på plass 81. Uansett hvilket tall du velger i intervallet [80-89], vil du få 72, dermed setter man samme tegn, X, på 72-plassen. Osv. Du vil altså finne samme tegn, X, på plassene 81, 72, 63, 54, 45, 36, 27, 18 og 9! Comprende amigo? I tillegg vil dette tegnet, X, skifte utseende fra brett til brett - men altså være representert på samtlige av de nevnte plassene. Det er jo dette siste som gjør det hele så spooky og troverdig på samme tid.

For å si det slik: Uansett hvilket tall du velger i intervallet [90-99], vil du få resultatet 81. Dermed setter man et spesifikt tegn X på plass 81. Uansett hvilket tall du velger i intervallet [80-89], vil du få 72, dermed setter man samme tegn, X, på 72-plassen. Osv. Du vil altså finne samme tegn, X, på plassene 81, 72, 63, 54, 45, 36, 27, 18 og 9! Comprende amigo? I tillegg vil dette tegnet, X, skifte utseende fra brett til brett - men altså være representert på samtlige av de nevnte plassene. Det er jo dette siste som gjør det hele så spooky og troverdig på samme tid.

Sí sí, comprendo ;)

Det tok sin tid, men nå skjønner jeg det!

Illusjoner er gøy, det er ikke så nødvendig å avsløre dem, men de var så godt i gang nedenfor her.

:o)

Jeg blir litt frustrert når jeg ikke klarer å finne ut av det og jeg, da. Kan ha noe med at tall og meg ikke hører helt i hop, og at jeg har en egen evne til å tenke laaaangt mer innviklet enn det er - uten å egentlig skjønne hva det er jeg tenker på ;)

Annonse

Ulv I Faarikaal

:o)

Jeg blir litt frustrert når jeg ikke klarer å finne ut av det og jeg, da. Kan ha noe med at tall og meg ikke hører helt i hop, og at jeg har en egen evne til å tenke laaaangt mer innviklet enn det er - uten å egentlig skjønne hva det er jeg tenker på ;)

En kompis er illusjonist profesjonelt, og en sjelden gang blir jeg forsøkskanin. Jeg må si at håret har reist seg på hodet når ting forsvinner og dukker opp av intet. Men jeg har aldri spurt hvordan det gjøres, bare klapper og er imponert.

Mye av det er fristende å kalle magi, men han sier selv at ingenting er unaturlig, alt kan dokumenteres, og alle kan gjøre det.

En kompis er illusjonist profesjonelt, og en sjelden gang blir jeg forsøkskanin. Jeg må si at håret har reist seg på hodet når ting forsvinner og dukker opp av intet. Men jeg har aldri spurt hvordan det gjøres, bare klapper og er imponert.

Mye av det er fristende å kalle magi, men han sier selv at ingenting er unaturlig, alt kan dokumenteres, og alle kan gjøre det.

Hmmm... jeg hadde aldri klart å la være å spørre! Men så er jeg født nysgjerrig også...

;o)

Ulv I Faarikaal

Hmmm... jeg hadde aldri klart å la være å spørre! Men så er jeg født nysgjerrig også...

;o)

Jeg har vært i Las Vegas og sett Siegfried & Roy. Stor opplevelse.

Også David Copperfield. Dama som kom opp på scenen og fikk lete i baklomma hans etter en fossvunnet ring, ble rød som en tomat mens "alle" de andre kvinnsen peip av misunnelse :-) Ikke et sete var tørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...