Gå til innhold

Michael Jackson og FOX, igjen....

Anbefalte innlegg

Gjest På forhånd takk

Hei!

Har noen spørsmål igjen angående dette (skrev om det tidligere i uken); jeg har fått ei venninne i Chicago å ta det opp for meg, og på hjemmesiden til FOX står det at intervjuet vil komme 8:00 -10:00 PM ET/PT... Hva betyr det?? Når kommer prgrammet i Chicago da??

Plis, kan noen svare meg fort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93753-michael-jackson-og-fox-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queen Bea

Veit ikke venninna di i Chicago at ET er Eastern time og PT er Pacific time.DVS at uansett om du bor i SF eller NY så går programmet på samme tidspunkt, men i din egen tidssone.

So, Chicago er vel et par timer bak ET så da er de bare og regne. Finn verdensuret, så finner du nøyaktige tidsforskjeller...

Men den venninna di kan umulig være amerikaner hvis ikke hun vet dette....

Gjest ikke undertegnet

Veit ikke venninna di i Chicago at ET er Eastern time og PT er Pacific time.DVS at uansett om du bor i SF eller NY så går programmet på samme tidspunkt, men i din egen tidssone.

So, Chicago er vel et par timer bak ET så da er de bare og regne. Finn verdensuret, så finner du nøyaktige tidsforskjeller...

Men den venninna di kan umulig være amerikaner hvis ikke hun vet dette....

Jeg har heller ikke spurt henne. Må vite det NÅ

Gjest ikke undertegnet

TvNorge skal vise programmet om et par uker, du klarer vel å vente?

TVNorge skal vise intervjuet som det engelske tv-teamet filmet, men jeg vil heller høre sannheten fra det Michael Jacksons tv- team;"take 2, the interview they wouldn`t show"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...