Gjest AF lokalavd. Oslo Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Hei alle sammen. Oslo lokalavd. ønsker alle sine medlemmer velkommen til medlemsmøte/årsmøte mandag 3. mars i Vestre Aker Menighetshus kl.19.00. Kveldens foredragsholder er Geir Follevåg forfatter av boken "Adoptert identitet". Innlegget kaller han: "Kritikk av forståinga av adopterte blandt adopterte, forskarar, resten av adopsjonsmiljøet og samfunnet generelt". Enkelt bevertning, innganspenger kr.50. VELKOMMEN! 0 Siter
nedtelling Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Kommer ) og jeg henter deg vel Peetmor?? 0 Siter
Lisette Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 og jeg henter deg vel Peetmor?? Henter du meg også? :0) Hilsen 'skøyeren', 0 Siter
nedtelling Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Henter du meg også? :0) Hilsen 'skøyeren', Jeg henter også deg om du bor rett ved oss eller på vien inn til Oslo (fra Romerike) :-) Vi du værra med så heng på! 0 Siter
Lisette Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Jeg henter også deg om du bor rett ved oss eller på vien inn til Oslo (fra Romerike) :-) Vi du værra med så heng på! Så hyggelig :0) Men, jeg bor sydpå jeg. Jeg får klare å komme meg dit på egen hånd, ellers tusen takk! God helg :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.