punkyB Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 i NRK ?? Han er jo med i hvert jævla underholdningsprogram. Kan ikke han levva livet noen andre steder også da innimellom ...... 0 Siter
naiv Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Moskva-Marit. Hun har fremdeles kontakter i NRK. 0 Siter
shandy Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Har ikke sett han på lenge jeg da men,- kanskje jeg ser for lite på NRK Irritert i dag punk? 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 Har ikke sett han på lenge jeg da men,- kanskje jeg ser for lite på NRK Irritert i dag punk? Egenlig ikke - men denne fyren dukker opp overalt. Mener det var noe skriverier om at han fikk masse gratis publisitet i Tore på sporet - og så popper han opp igjen i VM showet. Kanskje litt sur - for han er nede og får betalt for å kunne se live på VM. 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 Ikke meg jaffal. Det er ikke han du skal ha besøk av til helgen vel?? Han er ikke møe sexy påstår jeg. Så desperat er jeg enda ikke blitt at han er tagbar. 0 Siter
shandy Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Egenlig ikke - men denne fyren dukker opp overalt. Mener det var noe skriverier om at han fikk masse gratis publisitet i Tore på sporet - og så popper han opp igjen i VM showet. Kanskje litt sur - for han er nede og får betalt for å kunne se live på VM. Da så Jeg ville heller betalt for å slippe å være tilstede jeg men. Har ikke fått med meg hvor det er hen engang. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Det er ikke han du skal ha besøk av til helgen vel?? Han er ikke møe sexy påstår jeg. Så desperat er jeg enda ikke blitt at han er tagbar. I nøden spista fanden fluer, men , nei, der går grensa, selv for desperate meg... 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 I nøden spista fanden fluer, men , nei, der går grensa, selv for desperate meg... Det er godt. Men hvem er det du skal få besøk av da? Rørleggern eller en gammel flamme? 0 Siter
Kat-1 Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Det er godt. Men hvem er det du skal få besøk av da? Rørleggern eller en gammel flamme? En gammel tagbar flamme..=) 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Skrevet 18. februar 2003 En gammel tagbar flamme..=) Ta for deg :-)) Og referat er ventet på mandag!! 0 Siter
Kat-1 Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Ta for deg :-)) Og referat er ventet på mandag!! Kan vel komme med noen tilstandsrapporter;) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Puler? Åge? Som trønder så skal han vel være jævla glad om han får pule i det hele tatt. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Moskva-Marit. Hun har fremdeles kontakter i NRK. *fnis* 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Puler? Åge? Som trønder så skal han vel være jævla glad om han får pule i det hele tatt. Er vel en grunn for at du slengte med leppa ang trønderne..???? ;-)) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Er vel en grunn for at du slengte med leppa ang trønderne..???? ;-)) Nei, det er noe annet med trønderberter, vettu. Dere har ofte ikke den jævla barten, ei heller den DDE-selvtilliten som bare er kvalm 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Nei, det er noe annet med trønderberter, vettu. Dere har ofte ikke den jævla barten, ei heller den DDE-selvtilliten som bare er kvalm Nei vi damene har bare godlynt selvtillit vi da.. Bartene stusses vekk så den ser du bare ikke...;-) Ellers så er det strålende sol og snart fem pluss her i Trondheim, så blir en lang dag ute i sola... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Nei vi damene har bare godlynt selvtillit vi da.. Bartene stusses vekk så den ser du bare ikke...;-) Ellers så er det strålende sol og snart fem pluss her i Trondheim, så blir en lang dag ute i sola... Jeg sto opp tidlig i dag for å gjøre om døgnrytmen min fra psykopatisk til normal. I dag blir det vel litt langrenn på tv, trening, noen fornuftige gjøremål, osv. Det er sol her også, men kaldt! For øvrig blir det kanskje Leangen tur neste lørdag, dersom vi trekker TIK i kvarten 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Jeg sto opp tidlig i dag for å gjøre om døgnrytmen min fra psykopatisk til normal. I dag blir det vel litt langrenn på tv, trening, noen fornuftige gjøremål, osv. Det er sol her også, men kaldt! For øvrig blir det kanskje Leangen tur neste lørdag, dersom vi trekker TIK i kvarten Har aldri vært der og sett på kamp og kommer heller ikke til å dra dit neste helg.. Men du får ta deg ei heil helg her da, og sjekke utelivet.. Er vel ikke så mange forskjellige plasser å gå ut på, etter brannen, men noen er det.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Har aldri vært der og sett på kamp og kommer heller ikke til å dra dit neste helg.. Men du får ta deg ei heil helg her da, og sjekke utelivet.. Er vel ikke så mange forskjellige plasser å gå ut på, etter brannen, men noen er det.. Jeg har sjekket utelivet der tidligere for noen år siden. Det var helt ok. Mye studenter, så det er nok ikke det verste utestedet i landet. Jeg har heller aldri vært i Leangen, og håper jeg slipper det nå også, og at vi ikke trekker TIK. Det er rett og slett for langt opp ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.