Gå til innhold

Hvem er det Åge Aleksandersen puler

Anbefalte innlegg

Skrevet

i NRK ?? Han er jo med i hvert jævla underholdningsprogram.

Kan ikke han levva livet noen andre steder også da innimellom ......

Skrevet

Har ikke sett han på lenge jeg da men,- kanskje jeg ser for lite på NRK :)

Irritert i dag punk?

Skrevet

Har ikke sett han på lenge jeg da men,- kanskje jeg ser for lite på NRK :)

Irritert i dag punk?

Egenlig ikke - men denne fyren dukker opp overalt.

Mener det var noe skriverier om at han fikk masse gratis publisitet i Tore på sporet - og så popper han opp igjen i VM showet.

Kanskje litt sur - for han er nede og får betalt for å kunne se live på VM.

Skrevet

Ikke meg jaffal.

Det er ikke han du skal ha besøk av til helgen vel??

Han er ikke møe sexy påstår jeg. Så desperat er jeg enda ikke blitt at han er tagbar.

Skrevet

Egenlig ikke - men denne fyren dukker opp overalt.

Mener det var noe skriverier om at han fikk masse gratis publisitet i Tore på sporet - og så popper han opp igjen i VM showet.

Kanskje litt sur - for han er nede og får betalt for å kunne se live på VM.

Da så :) Jeg ville heller betalt for å slippe å være tilstede jeg men. Har ikke fått med meg hvor det er hen engang.

Skrevet

Det er ikke han du skal ha besøk av til helgen vel??

Han er ikke møe sexy påstår jeg. Så desperat er jeg enda ikke blitt at han er tagbar.

I nøden spista fanden fluer, men , nei, der går grensa, selv for desperate meg...

Skrevet

I nøden spista fanden fluer, men , nei, der går grensa, selv for desperate meg...

Det er godt.

Men hvem er det du skal få besøk av da? Rørleggern eller en gammel flamme?

Skrevet

Det er godt.

Men hvem er det du skal få besøk av da? Rørleggern eller en gammel flamme?

En gammel tagbar flamme..=)

Skrevet

En gammel tagbar flamme..=)

Ta for deg :-))

Og referat er ventet på mandag!!

Skrevet

Ta for deg :-))

Og referat er ventet på mandag!!

Kan vel komme med noen tilstandsrapporter;)

Skrevet

Puler? Åge?

Som trønder så skal han vel være jævla glad om han får pule i det hele tatt.

Skrevet

Moskva-Marit. Hun har fremdeles kontakter i NRK.

*fnis*

Skrevet

Puler? Åge?

Som trønder så skal han vel være jævla glad om han får pule i det hele tatt.

Er vel en grunn for at du slengte med leppa ang trønderne..????

;-))

Skrevet

Er vel en grunn for at du slengte med leppa ang trønderne..????

;-))

Nei, det er noe annet med trønderberter, vettu. Dere har ofte ikke den jævla barten, ei heller den DDE-selvtilliten som bare er kvalm :)

Skrevet

Nei, det er noe annet med trønderberter, vettu. Dere har ofte ikke den jævla barten, ei heller den DDE-selvtilliten som bare er kvalm :)

Nei vi damene har bare godlynt selvtillit vi da.. Bartene stusses vekk så den ser du bare ikke...;-)

Ellers så er det strålende sol og snart fem pluss her i Trondheim, så blir en lang dag ute i sola...

Skrevet

Nei vi damene har bare godlynt selvtillit vi da.. Bartene stusses vekk så den ser du bare ikke...;-)

Ellers så er det strålende sol og snart fem pluss her i Trondheim, så blir en lang dag ute i sola...

Jeg sto opp tidlig i dag for å gjøre om døgnrytmen min fra psykopatisk til normal.

I dag blir det vel litt langrenn på tv, trening, noen fornuftige gjøremål, osv.

Det er sol her også, men kaldt!

For øvrig blir det kanskje Leangen tur neste lørdag, dersom vi trekker TIK i kvarten :)

Skrevet

Jeg sto opp tidlig i dag for å gjøre om døgnrytmen min fra psykopatisk til normal.

I dag blir det vel litt langrenn på tv, trening, noen fornuftige gjøremål, osv.

Det er sol her også, men kaldt!

For øvrig blir det kanskje Leangen tur neste lørdag, dersom vi trekker TIK i kvarten :)

Har aldri vært der og sett på kamp og kommer heller ikke til å dra dit neste helg..

Men du får ta deg ei heil helg her da, og sjekke utelivet.. Er vel ikke så mange forskjellige plasser å gå ut på, etter brannen, men noen er det..

Skrevet

Har aldri vært der og sett på kamp og kommer heller ikke til å dra dit neste helg..

Men du får ta deg ei heil helg her da, og sjekke utelivet.. Er vel ikke så mange forskjellige plasser å gå ut på, etter brannen, men noen er det..

Jeg har sjekket utelivet der tidligere for noen år siden. Det var helt ok. Mye studenter, så det er nok ikke det verste utestedet i landet.

Jeg har heller aldri vært i Leangen, og håper jeg slipper det nå også, og at vi ikke trekker TIK.

Det er rett og slett for langt opp ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...