Gå til innhold

Hvem er det Åge Aleksandersen puler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjekket utelivet der tidligere for noen år siden. Det var helt ok. Mye studenter, så det er nok ikke det verste utestedet i landet.

Jeg har heller aldri vært i Leangen, og håper jeg slipper det nå også, og at vi ikke trekker TIK.

Det er rett og slett for langt opp ditt.

Nei er kjedelig å reise så langt hjem etter å ha tapt.. Skjønner det..

;-))

Skrevet

Han har seg nok med kulturministeren vår....., hun igjen truer NRK med konsesjonsnekt hvis de ikke tar han med i 75% av all egenprodusert underholdning ;)

Skrevet

Nei er kjedelig å reise så langt hjem etter å ha tapt.. Skjønner det..

;-))

5 timer i bil hver vei, altså 10 timer i bil en lørdag, ødelegger halve helgen, så det blir kjipt.

Da er derimot alternativet, som er Sarpsborg eller Fredrikstad, ganske så perfekt. Da snakker vi Svinesundtur med øl og shopping, kamp, øl, tur hjem, og mer øl ute i asker.

En perfekt lørdag :)

Skrevet

5 timer i bil hver vei, altså 10 timer i bil en lørdag, ødelegger halve helgen, så det blir kjipt.

Da er derimot alternativet, som er Sarpsborg eller Fredrikstad, ganske så perfekt. Da snakker vi Svinesundtur med øl og shopping, kamp, øl, tur hjem, og mer øl ute i asker.

En perfekt lørdag :)

Ja får krysse fingrene for deg da.. Og håpe på at dere møter VIF i finalen...;-))))

;-))

Skrevet

Han har seg nok med kulturministeren vår....., hun igjen truer NRK med konsesjonsnekt hvis de ikke tar han med i 75% av all egenprodusert underholdning ;)

hehe - der har vi nok løsningen !

Skrevet

Ja får krysse fingrene for deg da.. Og håpe på at dere møter VIF i finalen...;-))))

;-))

Det håper jeg også at vi gjør :)

Kort vei, har - til tross for statistikken - spilt jevnt med dem i år, og taper man mot dem er det ingen krise. Det er lov til å tape mot det beste laget.

Tap mot SIL vil derimot være grusomt...

Skrevet

Det håper jeg også at vi gjør :)

Kort vei, har - til tross for statistikken - spilt jevnt med dem i år, og taper man mot dem er det ingen krise. Det er lov til å tape mot det beste laget.

Tap mot SIL vil derimot være grusomt...

Ja ja.. De beste blir vel vinnere uansett.. Men ikke dårlig å bli nr to heller..

Tror forresten RBK kommer til å slite litt i år...

Skrevet

Ja ja.. De beste blir vel vinnere uansett.. Men ikke dårlig å bli nr to heller..

Tror forresten RBK kommer til å slite litt i år...

Njæ... det tror jeg ikke.

Det vil være en sensasjon om RBK ikke drar i land seriegullet i år også. Ikke pga Hareide, men hva Eggen har bygd opp der oppe.

Skrevet

Njæ... det tror jeg ikke.

Det vil være en sensasjon om RBK ikke drar i land seriegullet i år også. Ikke pga Hareide, men hva Eggen har bygd opp der oppe.

Tja.. vi får se..

Men skal sette på kaffen og rydde nå, ble fort bestemt av ei venninne her at vi skal se litt på ski før vi går ut..

Ha en riktig fin dag!

;-))

Skrevet

Han er iallefall med på VM og slike ting.. Snakket om det i går jeg og samboeren også..

;-))

Skrevet

Tja.. vi får se..

Men skal sette på kaffen og rydde nå, ble fort bestemt av ei venninne her at vi skal se litt på ski før vi går ut..

Ha en riktig fin dag!

;-))

Tenkte jeg skulle skru på TVen selv nå!

Jupp, ha en fin dag du også :)

Skrevet

Ikke på han da !! *S*

Hvem da da? Ulv i fårikål? Nolte? SDD? Magnus? Ingen av dem holder samma standard som undertegnede selvfølgelig, but then again, hvem gjør vel det?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...