Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har sjekket utelivet der tidligere for noen år siden. Det var helt ok. Mye studenter, så det er nok ikke det verste utestedet i landet. Jeg har heller aldri vært i Leangen, og håper jeg slipper det nå også, og at vi ikke trekker TIK. Det er rett og slett for langt opp ditt. Nei er kjedelig å reise så langt hjem etter å ha tapt.. Skjønner det.. ;-)) 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Han har seg nok med kulturministeren vår....., hun igjen truer NRK med konsesjonsnekt hvis de ikke tar han med i 75% av all egenprodusert underholdning 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Nei er kjedelig å reise så langt hjem etter å ha tapt.. Skjønner det.. ;-)) 5 timer i bil hver vei, altså 10 timer i bil en lørdag, ødelegger halve helgen, så det blir kjipt. Da er derimot alternativet, som er Sarpsborg eller Fredrikstad, ganske så perfekt. Da snakker vi Svinesundtur med øl og shopping, kamp, øl, tur hjem, og mer øl ute i asker. En perfekt lørdag 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 5 timer i bil hver vei, altså 10 timer i bil en lørdag, ødelegger halve helgen, så det blir kjipt. Da er derimot alternativet, som er Sarpsborg eller Fredrikstad, ganske så perfekt. Da snakker vi Svinesundtur med øl og shopping, kamp, øl, tur hjem, og mer øl ute i asker. En perfekt lørdag Ja får krysse fingrene for deg da.. Og håpe på at dere møter VIF i finalen...;-)))) ;-)) 0 Siter
punkyB Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Skrevet 19. februar 2003 Han har seg nok med kulturministeren vår....., hun igjen truer NRK med konsesjonsnekt hvis de ikke tar han med i 75% av all egenprodusert underholdning hehe - der har vi nok løsningen ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Ja får krysse fingrene for deg da.. Og håpe på at dere møter VIF i finalen...;-)))) ;-)) Det håper jeg også at vi gjør Kort vei, har - til tross for statistikken - spilt jevnt med dem i år, og taper man mot dem er det ingen krise. Det er lov til å tape mot det beste laget. Tap mot SIL vil derimot være grusomt... 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Det håper jeg også at vi gjør Kort vei, har - til tross for statistikken - spilt jevnt med dem i år, og taper man mot dem er det ingen krise. Det er lov til å tape mot det beste laget. Tap mot SIL vil derimot være grusomt... Ja ja.. De beste blir vel vinnere uansett.. Men ikke dårlig å bli nr to heller.. Tror forresten RBK kommer til å slite litt i år... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Ja ja.. De beste blir vel vinnere uansett.. Men ikke dårlig å bli nr to heller.. Tror forresten RBK kommer til å slite litt i år... Njæ... det tror jeg ikke. Det vil være en sensasjon om RBK ikke drar i land seriegullet i år også. Ikke pga Hareide, men hva Eggen har bygd opp der oppe. 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Njæ... det tror jeg ikke. Det vil være en sensasjon om RBK ikke drar i land seriegullet i år også. Ikke pga Hareide, men hva Eggen har bygd opp der oppe. Tja.. vi får se.. Men skal sette på kaffen og rydde nå, ble fort bestemt av ei venninne her at vi skal se litt på ski før vi går ut.. Ha en riktig fin dag! ;-)) 0 Siter
Gjest Goldis Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Han er iallefall med på VM og slike ting.. Snakket om det i går jeg og samboeren også.. ;-)) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Tja.. vi får se.. Men skal sette på kaffen og rydde nå, ble fort bestemt av ei venninne her at vi skal se litt på ski før vi går ut.. Ha en riktig fin dag! ;-)) Tenkte jeg skulle skru på TVen selv nå! Jupp, ha en fin dag du også 0 Siter
punkyB Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Skrevet 19. februar 2003 Er du hypp? Ikke på han da !! *S* 0 Siter
musikeren Skrevet 20. februar 2003 Skrevet 20. februar 2003 Ikke på han da !! *S* Hvem da da? Ulv i fårikål? Nolte? SDD? Magnus? Ingen av dem holder samma standard som undertegnede selvfølgelig, but then again, hvem gjør vel det?:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.