Gå til innhold

Nedtelling-og andre som lurte på prisen på reisen til Colombia

Anbefalte innlegg

Jeg har fått infromasjon av noen som skal reise på onsdag som kommer til Bogota, de hadde fått en billett pris på 8690,- pr. person, og 1700,- for baby hjem.

Det finnes også en billet som koster 7020,-, men denne har ikke så bra muligheter for ombooking, og det er jo greit å ha den muligheten, særlig når vi ikke vet hvor lenge vi blir i Colombia!

Hilsen en som fortsatt venter veeeeeldig :-)

Fortsetter under...

Gjest peetmorr

Hei

Takker for informasjonen men her kommer 1000 kronersspørsmålet. Når og hvor lenge varer høysesong i C?

Og jeg tenker på deg hver dag og det er nesten så jeg begynner å synes synd på deg og alle dere andre ventende nå:o) Dette går grusomt tregt.

Hva sier AF?

Masse klemmer fra

Takk for opplysningene:-)

Neste gang jeg ser melding fra deg så vil jeg høre en gladmelding:-) OK!!! DET må da skje noe snart.Synes det er lite som skjer på Colombiafronten nå. (Men så er det sikkert ikke alle colombiasdoptanter som er inne på DOL heller da! )

- forstatt 2 dager igjen av AF sin arbeidsuke:-)

Venteklem fra

Hei

Takker for informasjonen men her kommer 1000 kronersspørsmålet. Når og hvor lenge varer høysesong i C?

Og jeg tenker på deg hver dag og det er nesten så jeg begynner å synes synd på deg og alle dere andre ventende nå:o) Dette går grusomt tregt.

Hva sier AF?

Masse klemmer fra

Hei igjen alle sammen:-)

AF sier ingenting, så jeg er fremdeles frustrert.

Ja det skjer lite, men det står litt på sidene til AF under giverland og Colombia.

Vi får bare satse på at det skjer noe snart...

Nå er vi jo definitivt over midten og nærmer oss med stormskritt slutten av februar. Da MÅ det snart skje noe!!!

Ha en flott ettermiddag!!!

Ja det skjer lite, men det står litt på sidene til AF under giverland og Colombia.

Nå er vi jo definitivt over midten og nærmer oss med stormskritt slutten av februar. Da MÅ det snart skje noe!!!

Ja, i morgen er vi kommet til den 20. og det er jo bare 28 dager i denne måneden.

Men det er fortsatt 8 spennende dager foran oss.

Er det ikke noen som har noen gode kontakter et sted som kunne hjelpe oss med å nå de som sitter og styrer på den andre siden av verden til å sende oss en reisebeskjed for å hente hjem vårt så sårt etterlengtede barn.

Er det så mye forlangt??????????????

Lengttttttttttende mor!!!!!!!!!!!

Annonse

For oppholdet i Cali på La Arboleda betalte vi 80 $ i døgnet for to voksne og to barn på 2 og 5 år. Dette var i september i fjor. Prisen inkluderte henting og bringing til/ fra flyplassen, 3 måltider mat, klesvask, og hjelp til mange "småting" som ombooking av flybilletter, kjøring til ICBF/ retten osv. Vi fikk også bruke internett fritt. Altså et supert sted å bo.

Håper dette kan være til hjelp i planleggingen.

ALL MULIG LYKKE TIL !!

Hei Wibecke!

Er ikke så veldig aktiv her inne, men f¢lger med på innleggene. Tenker masse på deg og håper virkelig på en god nyhet nå!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...