Gå til innhold

Nytt forhold, ut å reise......hjelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

6

• Tornerose

5

• conan

5

• punkyB

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bare sporer av litt her.. men er ikke du gift? Mulig jeg forveksler deg med ei annen men..

Kan jeg spørre hvor gammel du er og? Alltid sett for meg deg som en ung jente (par å 20 kanskje..) med barn og mann! ; )

Du har nok forvekslet meg grundig med en annen ja, jeg er godt voksen, 37 år - skilt og har to barn på 8 og 12...;-)

Annonse

Jeg hadde ikke tenkt meg om i to sekunder. Reis du og nyt hver dag. Tenk noe så spennende. Du får heller bruke feriepengene på forskudd og ta noe billigere til sommeren, dette kan ikke være snakk om så mye penger. Jeg er i samme situasjon som deg skilt med to barn. Har gjeld oppover ørene boliglån, studielån, billån, avbetaling av diverse hvitevarer og kreditkort. Jeg hadde ikke tenkt meg om likevel hadde jeg fått sjansen du har nå.

Hallooo... reis så klart. Ikke noe å lure på. Menn er pragmatiske sånn. Det er bare vi damer som går rundt og tenker på hvor mye vi satset på at alt skulle bli så bra så. Menn børster av seg og går videre. Reisen er for slik det er nå... ikke for framtiden. Ta imot, kos deg og grill MasterCardet. Ingenting å lure på spør du meg - og det gjorde du jo på en måte. Herregud, tenk på hva du kan gå glipp av.... *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...