Gå til innhold

Alle som røyker

Anbefalte innlegg

"Hvis du forteller meg at jeg ikke burde gjøre det - så gjør jeg det til gangs i ren provokasjon."

Ja, jeg blir jo helt enormt provosert over at du ødelegger helsa di....NOT.

Synes det er helt greit at røykere fortsetter å røyke. Da dør de fortere, og hjernedøde er de jo tydeligvis allerede, så tapet for verden er minimalt.

Venter du å bli tatt seriøst med sånne idiotiske kommentarer??

Fortsetter under...

"Hvis du forteller meg at jeg ikke burde gjøre det - så gjør jeg det til gangs i ren provokasjon."

Ja, jeg blir jo helt enormt provosert over at du ødelegger helsa di....NOT.

Synes det er helt greit at røykere fortsetter å røyke. Da dør de fortere, og hjernedøde er de jo tydeligvis allerede, så tapet for verden er minimalt.

Jeg er faktisk enig med deg, men jeg ville kanskje ikke formulert det helt på den måten. :-) Det bryr meg midt på leggen at røykere røyker mer pga dette, det går bare utover dem selv uansett.

Selvsagt ikke.

De kan legge ut så mange bilder de vil av diverse kjøttrester med maling på, uten at jeg slutter.

Slutter jeg så slutter jeg fordi jeg har lyst. Ikke fordi media forteller meg at det er smart.

Vi lever faen skjæra meg i et dumt land. Nå skal staten begynne å bruke penger på å dekorere samtlige røykpakker med hvor farlig røyken er. Akkurat som om ikke hver jævel over 12 år i Norge allerede er fullstendig klar over dette.

For ikke så altfor lenge siden, beklaget du deg over at du var syk, og at det eneste du ønsket deg var å bli frisk.

Du er ikke redd for å bli syk av røyken da? Når du vet hvor pyton det er å være syk.

For ikke så altfor lenge siden, beklaget du deg over at du var syk, og at det eneste du ønsket deg var å bli frisk.

Du er ikke redd for å bli syk av røyken da? Når du vet hvor pyton det er å være syk.

Man kan ikke tenke sånn. Jeg kan bli syk av å ta meg noen øl, spise for mye sjokolade, trene for lite, trene for mye, kle på meg for lite når det er kaldt ute, eller jeg kan rett og slett plutselig, helt uten at jeg har gjort noe galt, få en hjernesvults å dø om 6 mnd.

Man kan ikke tenke sånn. Jeg kan bli syk av å ta meg noen øl, spise for mye sjokolade, trene for lite, trene for mye, kle på meg for lite når det er kaldt ute, eller jeg kan rett og slett plutselig, helt uten at jeg har gjort noe galt, få en hjernesvults å dø om 6 mnd.

Ja, men du trenger vel ikke å øke sjansene for å bli syk?

Ja, men du trenger vel ikke å øke sjansene for å bli syk?

Nei, jeg trenger det ikke, men det er godt og øker livsgleden.

Det gjør for øvrig også berg og dalbane, uten at jeg av den grunn tenker på at berg og dalbanen faktisk kan gå i bakken.

Eller jo, det siste gjør jeg jo faktisk...

Kanskje jeg er en indirekte selvmordskandidat.

Annonse

Venter du å bli tatt seriøst med sånne idiotiske kommentarer??

Tatt seriøst? Bryr meg midt i r***. Ville bare gjøre innbilske røykere oppmerksom på at for meg (og nok de aller fleste) spiller det ikke en ringeste trille om de fortsetter å røyke seg i hjel.

Tatt seriøst? Bryr meg midt i r***. Ville bare gjøre innbilske røykere oppmerksom på at for meg (og nok de aller fleste) spiller det ikke en ringeste trille om de fortsetter å røyke seg i hjel.

...og kan jeg ta med meg en hjernedød ikke-røyker som deg i slengen, så hadde verken min røyking eller død vært forgjeves.....

Hvor er de blitt "vasket" i tilfelle? Alle får jo inn med morsmelka farene med røyking her i landet. Hvordan har da røykerne greid å unngå å få med seg dette? Finnes det en parallell dimensjon hvor røykerne befinner seg og hvor de blir hjernevasket til å begynne å røyke?

Jeg tror de er nikotinvasket. hihi.

Det sier jo i så fall mer om deg enn om de "innbilske" røykerne.

Gir du faen i at folk dør i trafikken også, hvis formålet for kjøreturen er fornøyelse?

Gir du blanke i at folk dør når de kjører motorsykkel?

Sykler uten hjelm?

Spiser usunn mat?

Begår selvmord?

Flott at de er daue, så er du kvitt dem?? - Sannelig glad for at jeg ikke kjenner noen som deg...

...og kan jeg ta med meg en hjernedød ikke-røyker som deg i slengen, så hadde verken min røyking eller død vært forgjeves.....

Du synes altså jeg skal synes synd på deg som er dum nok til å røyke selv om du utmerket godt vet hva det gjør med kroppen din. Ja, ja. Beklager, så medfølende er ikke jeg.

Det sier jo i så fall mer om deg enn om de "innbilske" røykerne.

Gir du faen i at folk dør i trafikken også, hvis formålet for kjøreturen er fornøyelse?

Gir du blanke i at folk dør når de kjører motorsykkel?

Sykler uten hjelm?

Spiser usunn mat?

Begår selvmord?

Flott at de er daue, så er du kvitt dem?? - Sannelig glad for at jeg ikke kjenner noen som deg...

Folk som skader og dreper andre for sin egen fornøyelses skyld feller jeg faktisk ikke en eneste tåre for, nei.

Annonse

Du synes altså jeg skal synes synd på deg som er dum nok til å røyke selv om du utmerket godt vet hva det gjør med kroppen din. Ja, ja. Beklager, så medfølende er ikke jeg.

.....du fremstår som et utmerket eksempel på at ikke-røykere heller ikke alltid er blant de mest oppegående.

Men bare for å få brakt alt på det rene, jeg har aldri bedt om din medfølelse - og du catchet overhodet ikke poenget i innlegget mitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...