Gå til innhold

Jeg har sendt E-post til Dan Børge Akerø

Anbefalte innlegg

Slik lød den: ("Du er en forbanna kvalm sjåvinist" i emnelinja)

"Hei!

Kveldsprogrammet fra Val di Fiemme tirsdag 18 februar gjorde meg kvalm.

Det var en svenske tilstede i programmet etter kvinnelangrennet denne dagen, hvor Bente Skari vant. Svenskene gjorde vel sin beste prestasjon (5. plass) i kvinnelangrenn på gud vet hvor mange år, og det var de stolte av. Du spurte han på en ekkel måte hvordan det hadde gått for Sverige, han sa at det ble enten 4,de eller 5,te plass. Nei.. sier du 4,de plassen hadde VI... hvorpå du, på en fortsatt ekkel måte, spør om svenskejentene noengang vil komme på norsk nivå... Slik opptrer man IKKE, Dan Børge! Du vinner ikke oppegående norske seere med slik oppførsel, folk blir bare forbanna!

Folk kan tenke selv, folk "tar ikke lenger til seg" og applauderer stupide reportere fra NRK som tror at vi ØNSKER å høre slikt sjåvinistisk og nasjonalistisk vrøvl og tøys!"

Jeg sendte den fra min jobbadresse, med fullt navn.

Fortsetter under...

Annonse

Du verden.

Jeg skjønner jo at det fortsatt er en stor del av befolkningen som syns vår kvalme nasjonalisme er helt OK.

Ja, som en dog ikke stiller noen som helst kritiske spørsmål ved konsekvensene av den sykdommen i den norske folkesjela.

Gjest Dette var Interessant

Jeg skjønner jo at det fortsatt er en stor del av befolkningen som syns vår kvalme nasjonalisme er helt OK.

Ja, som en dog ikke stiller noen som helst kritiske spørsmål ved konsekvensene av den sykdommen i den norske folkesjela.

Ikke dumt, men rett og slett enda mer interessant. Vil det du sier om nasjonalisme også kunne gjelde for ditt syn på mengden av brune innlegg på dol også?

Dan Børge er søppel. Det har han alltid vært. En udugelig programleder som av en eller annen merkverdig grunn får lov til å vise tryne sitt på tv.

Det er egentlig ganske fantastisk at den ekle skapningen der, som aldri har kommet med noe fornuftig noensine, i det hele tatt får lov til å vise seg på tv.

Menmen... Vi lever i et land hvor dumme sørlendinger kan bli proffagentet i fotball, Mia Gundersen får et eget tv-program om seg selv, og en gjeng lømler som i utgangspunktet burde vært slått til døde av politikøller får okkupere et hus i byen i 20 år.

Ikke dumt, men rett og slett enda mer interessant. Vil det du sier om nasjonalisme også kunne gjelde for ditt syn på mengden av brune innlegg på dol også?

For at jeg skal ha noen formening om mitt eget syn på "brune innlegg", bør jeg kanskje vite hva slike innlegg er for noe rart?

Har jeg hatt slike?

Eller var det aksjeinvestorer han bevisst lurte trill rundt for noen år tilbake?Husker noen gamlinger satt att med skjegget i postkassa.

Beviser vel hvilken type han er.

Hva han har gjort privat bryr jeg meg ikke om. Nøyer meg med hans TV-tryne når jeg bedømmer han til å være en tulling.

Gjest Gammel dritt

Hva han har gjort privat bryr jeg meg ikke om. Nøyer meg med hans TV-tryne når jeg bedømmer han til å være en tulling.

Ja,ok det, men det var visst snakk om at han lurte av vanlige folk mange millioner tilsammen. etter tvilsom og forrådende trixing.Gamlinger sto frem i avisa og klaget sin nød over at han hadde lurt av dem pengene,og media mente at han ikke kunne unngå og vite hva han gjorde i denne saken.Var det ikke da han tok med seg kone og barn og dro til DK?,og hadde selvfølgelig ingen komentar til journalistene?.

Han ble borte fra skjermen lenge en periode da,til saken var gjemt og glemt!

Jeg mener nå det sier litt om hvilken slu rev han er, men hans TV-prestasjoner er selvf en sak som ikke har noe med dette og gjøre.Men alikevel får jeg en bismak når jeg ser han på skjermen....og det tror jeg ihvertfall de som ble ruinert får også----

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...