Gå til innhold

Har kjøpt noen pinnedyr , noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pinne dyr er grei de:) Er ett insekt,må passe på at de har det fuktig og friske eføyblader,og så legger de 30-40 egg

Spørs om vin ser dette, var ikke på nettet i går og så pinnedyrtråden først nå. MEN jeg har hatt erfaring med pinnedyr. En forhenværende mann av meg fikk noen pinnedyr. Små og ufarlige lå de der i et digert norgesglass. OG de fikk egg. OG eggene ble massevis av pinnedyr som VOKSTE og en morgen jeg kom ned på kjøkkenet hvor de bodde i vinduskarmen, hadde alle RØMT. De hanhg i gardinene og i kjøkkenhåndklærne og overalt. Og mannen var ikke hjemme. Utstyrt med pinsett strevde jeg med å få dem ned i de store norgesglassene igfjen, men de HOLDT seg fast med de små bena sine. Jadda. Aldri mer pinnedyr!

Ulv I Faarikaal

Ulempen med mannekenger er at det tar tid å finne kjøttet der også:-)

Bestemora mi så på moteoppvisning og hadde bare en kommentar: "Se, så tynne de er ! Får de ikke mat ?" Moten gikk henne hus forbi :-)

Kvinner uten runde former er som salt uten egg.

Spørs om vin ser dette, var ikke på nettet i går og så pinnedyrtråden først nå. MEN jeg har hatt erfaring med pinnedyr. En forhenværende mann av meg fikk noen pinnedyr. Små og ufarlige lå de der i et digert norgesglass. OG de fikk egg. OG eggene ble massevis av pinnedyr som VOKSTE og en morgen jeg kom ned på kjøkkenet hvor de bodde i vinduskarmen, hadde alle RØMT. De hanhg i gardinene og i kjøkkenhåndklærne og overalt. Og mannen var ikke hjemme. Utstyrt med pinsett strevde jeg med å få dem ned i de store norgesglassene igfjen, men de HOLDT seg fast med de små bena sine. Jadda. Aldri mer pinnedyr!

Hehe, så søtt ;o)

Ungene gleder seg til de får egg og små babyer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...