Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg tenkt å sende, anonymt, til noen. Jeg har opprettet en egen hotmail (A) for dette. Jeg har 3 hotmailer i forskjellige navn. Altså, jeg sender bildet, fra min pc til hotmail A. Der fjerner jeg "underskriften", og testforwarder bildet tilbake til min pc. Dermed skulle jo bildet stå som avsendt fra hotmail A. Det gjør det ikke, det står som avsendt fra hotmail B. Hotmail B er forsåvidt anonym den også, i motsetning til hotmail C som er i mitt navn. Men hvorfor skjer dette?

Skrevet

Det kan være fordi du ikke var logget ut fra B da du logget inn på A. Det skal prinsipielt ikke forekomme, men Microsofts rykte for sikkerhet er heller frynsete, og jeg har hørt om et lignende tilfelle med Hotmail tidligere.

Pass alltid på å logge ut når du er ferdig (ikke bare lukk nettleseren), og slett gjerne cookies med jevne mellomrom.

Skrevet

Det kan være fordi du ikke var logget ut fra B da du logget inn på A. Det skal prinsipielt ikke forekomme, men Microsofts rykte for sikkerhet er heller frynsete, og jeg har hørt om et lignende tilfelle med Hotmail tidligere.

Pass alltid på å logge ut når du er ferdig (ikke bare lukk nettleseren), og slett gjerne cookies med jevne mellomrom.

Joda, jeg var utlogget. Jeg har prøvd på nytt, og akkurat det samme skjer. Cookiene, derimot...der har det ikke vært ryddet på en stund. Men det skal jo ikke skje, uansett.

Skrevet

Send det til meg, så skal jeg sende det videre for deg! ;)

(bra forsøk?)

Skrevet

Send det til meg, så skal jeg sende det videre for deg! ;)

(bra forsøk?)

Veldig bra! Det var så jeg måtte rive hånda bort fra send knappen. *puh*

Skrevet

Hvorfor lager du ikke bare en ny mail fra hotmail A da, istedet for å forwarde mailen fra hotmail B. Det er jo bare å lagre bildet på en disk i mellomtida (hvis du ikke satt hjemme liksom...)

En annen ting... syns du det er pent å sende bilder i mail til folk når de ikke kan vite hvem det kommer fra?

Skrevet

Hvorfor lager du ikke bare en ny mail fra hotmail A da, istedet for å forwarde mailen fra hotmail B. Det er jo bare å lagre bildet på en disk i mellomtida (hvis du ikke satt hjemme liksom...)

En annen ting... syns du det er pent å sende bilder i mail til folk når de ikke kan vite hvem det kommer fra?

Men det er jo nesten det jeg gjør, sender fra hotmail A. Av en eller annen merkelig grunn blander hotmail B seg inn i det hele, UTEN at jeg har brukt den overhodet. Det er ikke helt anonymt, vedkommende ville få en mail fra nick, men uten mitt egentlige navn. Ellers er jeg enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...