Gå til innhold

Marked for store brudekjoler?

Anbefalte innlegg

Det måtte jo komme, etter det innlegget jeg hadde isted ;-)

Jeg har kjøpt en "lot" og i den var det tre store kjoler. En var 46-48, en var 48-50 og en var 50-52. ha rikke sett noe særlig i disse str på bruktmarkedene (disse er nye)

Har jeg "driti på draget" som de sier? Begynner å få panikk, jeg ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94093-marked-for-store-brudekjoler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du mener ......

Store kvinner vil vel gifte seg i brudekjole de også.....eller?

Ja, men det jeg mener er om de som er litt store heller foretrekker å gå til en salong, å få veiledning der, enn å kjøpe over nettet? Dette gjelder forresten alle størrelser. Det jeg mner er at er markedet for så store kjoler så lite, at jeg ikke får solgt dem på denne måten? ikke meningen å tråkke noen på tærne :-)

Er selv stor, og både kjøpte og solgte min brudekjole via Kvinneguidens markedsplass. (Det er et veldig aktivt bryllupsforum der også for diskusjoner og råd, men markedsplassen er rette stedet å kjøpe/selge). Det beste er om du har bilder du kan legge ut av hver av kjolene, og skrive noe om str. og evt. andre opplysninger i overskriften på annonsen.

Anbefales! :-)

Du finner det her:

http://www.kvinneguiden.no/annonser/

Er selv stor, og både kjøpte og solgte min brudekjole via Kvinneguidens markedsplass. (Det er et veldig aktivt bryllupsforum der også for diskusjoner og råd, men markedsplassen er rette stedet å kjøpe/selge). Det beste er om du har bilder du kan legge ut av hver av kjolene, og skrive noe om str. og evt. andre opplysninger i overskriften på annonsen.

Anbefales! :-)

Du finner det her:

http://www.kvinneguiden.no/annonser/

Takk :-D

Ja, men det jeg mener er om de som er litt store heller foretrekker å gå til en salong, å få veiledning der, enn å kjøpe over nettet? Dette gjelder forresten alle størrelser. Det jeg mner er at er markedet for så store kjoler så lite, at jeg ikke får solgt dem på denne måten? ikke meningen å tråkke noen på tærne :-)

Bryllupskjoler - uansett størrelse må prøves, så man kjøper nok kanskje heller kjole fra noen i distriktet der man bor, enn på en helt annen kant av landet. (Selv kjøpte jeg kjole innen 1 times kjøretur, men hun som kjøpte kjolen av meg dro med seg venninner på langtur!).

Om kjolen er av en "kjent designer" så har kanskje "the bride to be" sett på kjolen i en brudesalong, og ofte opplevd at kjolene de har til leie er for små, og da må man ofte kjøpe om salongen skal ta inn en kjole spes. for deg. Og det blir gjerne dyrt... Så - sånn kan du også være heldig, at kjole-merket/modellen er kjent og etterspurt.

En annen sak er jo også at de fleste brudekjoler - igjen uansett størrelse - trenger en viss tilpasning.

Ved interesse for min kjole oppga jeg mål (mine og kjolens) der det ble etterspurt, samt at jeg sendte med bilder av kjolen PÅ. Det er jo en fordel fremfor bilder av kjolen på en kleshenger. Så, om du har store venninner el. andre kan du kanskje få hjelp på den måten?

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...