Gå til innhold

Grisehjerner...HASTER...før middag

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Jeg elsker servelatpølse blant annen norsk mat som vi ikke får her. Nå er det nettopp kommet besøk fra Norge, med pølser. Men noen har fortalt at denne pølsetypen er laget av bl.a. grisehjerner...og matlysten avtok liksom litt.

Er det noen som vet om dette stemmer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94094-grisehjernerhasterf%C3%B8r-middag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

tror du skal være VELDIG glad for at du ikke vet hva som skjuler seg i de forskjellige påøeggene, deriblant servelat...

kos deg heller med maten du...

lykke til:-)

Men når påstanden først har kommet....:-(

jeg er forøvrig enig med deg, men ikke særen om jeg vil sitte og tygge hjerner..

Det finnes masse "rart" i de fleste typer pølser.

Mitt råd er - spis og vær glad:-)

For hvis du først går dette nærmere etter i sømmene, så tror jeg ikke du kommer til å spise pølser noen gang igjen....

Kanskje ikke det "lureste" svaret å gi deg, men det er ærlig i hvert fall.

Mvh

Men når påstanden først har kommet....:-(

jeg er forøvrig enig med deg, men ikke særen om jeg vil sitte og tygge hjerner..

vel, du ba om det...

jeg spiser ikke servelat, ikke ordi det nødvendigvis er grisehjerne i den, men fordi det er mye annet jeg ikke kunne tenkt meg å sette tenna i:-)

Gjest Liza i London

vel, du ba om det...

jeg spiser ikke servelat, ikke ordi det nødvendigvis er grisehjerne i den, men fordi det er mye annet jeg ikke kunne tenkt meg å sette tenna i:-)

Tror du hunden vil ha middagen vår??

*gråter stille over tapte pølser*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...