Gå til innhold

Utlendinger eller nazister?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fotballsupportere i Norge er da helt harmløse.

Kanskje med unntak av enkelt Brannsupportere, men de er fra Bergen så man kan vel knapt forvente noe mer.

Trust me.. dritings tredveårige kvinnelige Brannsupportere like etter en kamp er det siste du har lyst å treffe på hvis du går kledd litt annerledes enn den gemene hop. Hvis du trodde ungdomsskoleelever var flinke til uprovosert trakassering... Nest etter de tredveårige damene er gutta i begynnelsen av tyveårene verst. Men etter jeg farget håret rødt har jeg stort sett fått gå i fred for Brannsupporterne, det er jo en fin kamuflasjestrategi i grunn.

Trust me.. dritings tredveårige kvinnelige Brannsupportere like etter en kamp er det siste du har lyst å treffe på hvis du går kledd litt annerledes enn den gemene hop. Hvis du trodde ungdomsskoleelever var flinke til uprovosert trakassering... Nest etter de tredveårige damene er gutta i begynnelsen av tyveårene verst. Men etter jeg farget håret rødt har jeg stort sett fått gå i fred for Brannsupporterne, det er jo en fin kamuflasjestrategi i grunn.

Men stikkordet er her brannsupportere.

Jeg har jobbet på fotballkamper som vakt i noen år og passet på samtlige supporterklubber i Norge. De eneste det er problemer med er Brannsupporterne.

De er mange, dritings og idioter.

Gjest mislykket

Fotballsupportere i Norge er da helt harmløse.

Kanskje med unntak av enkelt Brannsupportere, men de er fra Bergen så man kan vel knapt forvente noe mer.

Hei!

Ut fra dine trusler om voldsbruk her på DOL, kan man jo begynne å lure...

På en annen side; du er neppe i stand til å utøve noen trussel mot noen. Og godt er det. Jeg tror nok at signaturen SDD er temmelig harmløs.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...