Gå til innhold

verken mens eller brystar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen gutter liker jenter med hår under armene, så det er ikke noe å håpe på.

Hår i skrittet er heller ikke noe særlig.

Pupper får du før eller siden uansett. Hvorfor haster det slik? Det er ikke noe kjekt hvis guttene kun liker deg pga puppene dine (de liker dem, ikke deg da).

ØØØyyy... Rolig i svingene....

Plutselig sier det bare Poof, så er de der (puppene)

Og MENSEN ja det kommer fort nok, og du skulle ønske at du aldri ønsket at du fikk den.... Skjønner???

Nei, du er langt fra den eneste. Det er heeelt normalt. Jeg hadde småe tyttebærpupper helt til.. tja, 2.vgs. kanskje. Men så plutselig en dag var de der. Jeg husker jeg tenkte: -Oj, jeg HAR jo pupper jo!

Hehe..

Nei, du er langt fra den eneste. Det er heeelt normalt. Jeg hadde småe tyttebærpupper helt til.. tja, 2.vgs. kanskje. Men så plutselig en dag var de der. Jeg husker jeg tenkte: -Oj, jeg HAR jo pupper jo!

Hehe..

For å si det slik, så var jeg uheldigvis den FØRSTE i klassen med mensen, den FØRSTE med pupper, da prater jeg ikke små tyttebær men om PUPPER det var i 4 klasse...

Jeg ble plaget av guttene de kløyp, og grafset og kallte meg Samantha Fox... Dette var en JÆVLIG vond tid for meg!

Og jeg unner den til ingen! Ikke min værste fiende engang...

Mensen fikk jeg FØRSTE dagen i sommerferien til 5...

Og jeg trodde jeg skulle blø ihel fordi jeg husket feil historien bestemoren min fortalte om da hun fikk sin første mens.... Hun gikk ut i skogen for å dø, for hun visste ikke om mensen og slike ting for da var det tabu... Heldigvis hadde moren hennes komt og tatt henne med hjem... Derfor overlevde hun... trodde jeg!!!

Man vet mer i dag ja:)

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest jubbajuba

halla!

ikke bekymre deg.. da jeg var påden alderen ville jeg også veldig gjerne få bryster og mensen! men det kommer før eller senere ja, og det er ikke noe å glede seg til, spesielt ikke mensen. det vil du skjønne når du først får den! fikk ikke mensen eller pupper før jeg var , nærma meg vel 18 år før jeg fikk noe av det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...