Gå til innhold

Papirer til Colombiaaaaaaaaaa!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest snart tre?

I dag fikk vi brev fra AF om at våre papirer er sendt til Colombia!!!!

Vi er så glade!!!!!!

Vi har lest reiseinforamsjon, reisehåndbok og notatet "adoptivbarn og helse" som vi fikk i samme konvolutt fra AF.

Det er artig å lese om det fantastiske landet vårt fremtidige barn kommer fra. Jeg ser for meg flotte severdigheter, deilig klima og et eksotosk miljø - alt sammen skal mannen min og jeg oppleve med barnevogn!!!! Jeg synes dette er så spennende!! Å få barn fra magen framstår nesten som kjedelig i sammenligning.

Må innrømme at jeg er helt overbegeistret, det å få beskjed om at papirene omsider er sendt til Colombia var en kjempeopptur. Det er nå svangerskapet begynner for alvor.

Det er hyggelig å registrere at det er flere på samme sted i prosessen på nettet. (Walderama m.fl.) Vi håper også at vi er tre i familien til jul, men vi prøver å være realistiske slik at vi ikke blir altfor skuffet over enda en "voksenjul".

Mange begeistrede hilsener til dere alle!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94109-papirer-til-colombiaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye - det er så godt å vite at papirene er på rett plass, og at veien frem mot barnet deres stadig blir kortere.

Selv er vi akkurat godkjent i ICBF, og håper at det ikke drøyer så lenge med tildeling av distrikt. Er så spent på hvor vi skal denne gangen. Sist gang var vi Medellin, og vi reiser gjerne tilbake dit.

Spennende å følge med dere!

Gratulasjonsklem fra

Gratulerer så masse med et stort steg nærmere deres barn. Våre papirer gikk for nøyaktig en mnd siden!!!!!

Vil du ha oversikt over de som er nogenlunde i samme steg i prosessen som oss??? Så send meg en mail på

[email protected] så sender jeg deg den. Vi er ganske mange på listen nå!!

Annonse

Gratulerer med det store steget!

Jeg har tenkt akkurat det samme:at det i forhold til å vente på "våre" barn må være ganske kjedelig å vente på magebarn... (Det er jo sikkert ikke det, da) Så vi er veldig heldige som får oppleve denne intense spenningen ;o)

Klem,

Hei og gratulerer!!!!!

Så fantastisk hærlig å endelig å ha kommet så langt!!! Vi ligger ca. 4 uker etter dere i løypa. Det er så innmari spennende...... Bruker de ca. 4 uker på oversettelsen i AF?

Kjenner også at jeg får lopper i blodet bare av å tenke på at vi skal til Colombia, og de loppene blir svært forsterket av å være inne på DOL og følge med alle dere andre. Det er så deilig at vi kan treffes og snakkes på denne måten!!!!!!!

Klem

Annonse

beauty1365380442

Hei og gratulerer!!!!!

Så fantastisk hærlig å endelig å ha kommet så langt!!! Vi ligger ca. 4 uker etter dere i løypa. Det er så innmari spennende...... Bruker de ca. 4 uker på oversettelsen i AF?

Kjenner også at jeg får lopper i blodet bare av å tenke på at vi skal til Colombia, og de loppene blir svært forsterket av å være inne på DOL og følge med alle dere andre. Det er så deilig at vi kan treffes og snakkes på denne måten!!!!!!!

Klem

Heisann Walderama !!

Ville bare si at det tok kun 2.5 uke fra vi sendte papirene til oversetting før vi fikk dem tilbake igjen...det gikk kjemperaskt med oss iallefall.

Lykke til videre i prosessen...vi ligger bare 2-3 uker foran dere.

Hilsninger kommer fra

Heisann Walderama !!

Ville bare si at det tok kun 2.5 uke fra vi sendte papirene til oversetting før vi fikk dem tilbake igjen...det gikk kjemperaskt med oss iallefall.

Lykke til videre i prosessen...vi ligger bare 2-3 uker foran dere.

Hilsninger kommer fra

Hei Beauty!!

Oi, så raskt det gikk!!! Det var jo en opptur å høre! Vi sendte papirene våre til AF for en uke siden, kanskje er de ferdig oversatt om et par uker??!!!!!

Får håpe på det beste. Fint at det gikk kjapt for dere!

Morsomt at vi ligger så likt i prosessen.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...