Gå til innhold

Røyker dere?

Gjest bare lurer, altså

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg ER "gravid" jeg, i hjertet. Venter på et lite Kinabarn mot slutten av året, og sluttet å røyke 13. januar. Det er ikke lett, men jeg har gjort ting som er vanskeligere før. Samtidig er det så vanskelig at jeg ikke har noe lyst til å måtte slutte en gang til.

Gevinstene kommer fort, det lover jeg, og det er haugevis av gode grunner til å slutte å røyke. Finn noen som passer for deg. F. eks. er det stressende å røyke. Tenk deg, på jobben, møtet begynner om noen få minutter, og du vet det kan bli lenge - hvordan skal jeg få tid til å røyke først??? Dette var en nesten daglig situasjon for meg, i alle fall.

Jeg leste Allen Carr's bok "Endelig ikke røyker", og den har helt klart hjulpet meg. Mye bla-bla, men det er en del ting som fester seg, og som jeg har nytte av nå.

Jeg kjenner ingen som var mer avhengig av røyken enn en venninne og meg sjøl. Nå har vi begge vært røykfrie i snart 7 uker.

Det går fint!! Prøv, og lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94125-r%C3%B8yker-dere/#findComment-524501
Del på andre sider

men har store planer om og slutte helt jeg også.

Har kjøpt boken "endelig ikke røyker" jeg og, men den ligger nå der på nattborde, halvlest.

Lykke til!

Å ja da her røykes det til den store gullmedaljen av både mamma og pappa.

Når vi får vårt gull hjem er det forbudt å røyke inne selvfølgelig og da har jeg ett lite håp om at jeg skal klare å slutte etterhvert. Det blir ihvertfall en kraftig nedtrapping, for vi får nok ikke tid til å gå ut så ofte med en liten en i hus.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94125-r%C3%B8yker-dere/#findComment-527269
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...