Gå til innhold

Frp ville selge våpen til Irak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og relevansen var?

For øvrig er det interessant å se hvor langt du er villig til å gå for å bortforklare Hagen.

Med vennlig hilsen

"For øvrig er det interessant å se hvor langt du er villig til å gå for å bortforklare Hagen."

I forhold til hvor langt du går for å bortforklare at "ikke opprinnelige nordmenn" er skyld i mye faenskap her i landet, så blir det litt rart å høre at du snakker om at Ulv (eller andre) er gode til å bortforklare ting....

"For øvrig er det interessant å se hvor langt du er villig til å gå for å bortforklare Hagen."

I forhold til hvor langt du går for å bortforklare at "ikke opprinnelige nordmenn" er skyld i mye faenskap her i landet, så blir det litt rart å høre at du snakker om at Ulv (eller andre) er gode til å bortforklare ting....

Hvor har jeg bortforklart det?

Hvor har jeg betvilt statistikken?

Jeg påpeker at statistikken er IRRELEVANT, og ikke at den er feil!

Jeg behøver faktisk ikke "bortforklare statistikken" fordi det er ikke noe å bortforklare!

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Så la vær å gidde mer da. Ditt valg.

Med vennlig hilsen

Selvsagt, det fins andre sysler og aktiviteter. Jeg er ikke på en øde øy.

Når du lager sånt rot og tull, så blir det meningsløst.

Jeg skjønner det må skarpere lut til mot snillistene før de kveler alle våre ressurser med å dra inn hva som helst i alt for store mengder hit hvor vi ikke klarte å gjøre jobben selv _før_ vi fikk asylsøkere og innvandrere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...