Gå til innhold

HURRAAAAA GOD NYHET - ICBF

Anbefalte innlegg

valmue1365380326

HURRA!!!!! Vi er godkjente av ICBF - vi sendte papirene 27.nov.-02!!!!!!!!! Jeg satt akkurat nå og leste innlegg her på dol, så fikk jeg et "pling" på data'n om at det var kommet mail.... fra AF!!!!! Hva i all verden tenkte jeg.... var akkurat bekymret for at ventetiden ville bli særlig lengre enn 6-8mnd. Omorganiseringen i ICBF ser ikke ut til å påvirke behandlingstiden i negativ retning nei!!!!!!

Maaasssse hilsen fra en valmue i gledesrus!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94147-hurraaaaa-god-nyhet-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen kjempegratulerer!!! Så utrolig kjempegøy, skjønner godt at du er i himmelen nå. Vi sendte papirer 25 november 02, da er det kanskje lov å begynne å håpe litt da? Jeg har innstilt meg på slutten av mars... håper det kommer flere godkjenninger framover!

Hilsen

HURRAAAAA!!!

Så flotte nyheter - nå har ICBF virkelig fått opp farten.

Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? Vet du når godkjenningen er datert i Colombia? (det er så spennende å fylle inn i den flotte oversikten fra "nedtelling")

Nå får vi krysse alt vi har, og håpe på at det blir mange gode nyheter fra Colombia fremover.

Ha en "STRÅLENDE" helg!

Klem fra

Annonse

Gratulerer med de gode nyhetene. Godt det skjer noe ihvertfall. Vi venter i spenning på distrikt, men kan ikke se at det er kommet noen tildelinger etter jul (ikke på DOL ihvertfall).

Når det gjelder distrikt, så har jeg fått vite at det er kommet 3, men som du sier ingen her på dol. Noe skjer, men det går veldig sakte...

Gratulerer så mye!

Det ser ikke ut som om dere har blitt offer for omorganiseringen og det er godt.

Jeg er derimot redd vi har blitt det. Nå er det snart 3 mnd siden vi fikk distrikt, men noen tildeling kommer ikke, selvom vi oppdaterte våre dokumenter for 4 uker siden.

Håper omorganiseringen etterhvert fører til noe posistivt for dere som kommer etter :o) Vår ventetid unner jeg ingen!

valmue1365380326

HURRAAAAA!!!

Så flotte nyheter - nå har ICBF virkelig fått opp farten.

Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for? Vet du når godkjenningen er datert i Colombia? (det er så spennende å fylle inn i den flotte oversikten fra "nedtelling")

Nå får vi krysse alt vi har, og håpe på at det blir mange gode nyheter fra Colombia fremover.

Ha en "STRÅLENDE" helg!

Klem fra

Hei!

Godkjenningen er datert 14.02.03! Vi var godkjente for 0-2 år hos BUFA, og er godkjente for 12-23 mnd. hos ICBF :o) Vi er 29 og 31 år - og er kjempespente!!!

Klem fra

Når det gjelder distrikt, så har jeg fått vite at det er kommet 3, men som du sier ingen her på dol. Noe skjer, men det går veldig sakte...

Skjønner at dere fremdeles ikke har hørt noe!?! Dette drar virkelig ut. Håper dere får tildelt verdens vakreste lille Colombiabarn veldig snart!

God helg.

Annonse

Colombiamamma

Gratulerer så mye med godkjenningen!!!!!!!!!

Dette blir super spennende fremover. Vi sendte papirene 2/12. Er ikke begynt å vente på svar enda, men det ser ut til at jeg kan vente svar før enn jeg hadde trodd.

Håper tildeling av distrikt kommer i like raskt tempo.

Kanskje vi er i mål til sommeren.

Klem fra

Skjønner at dere fremdeles ikke har hørt noe!?! Dette drar virkelig ut. Håper dere får tildelt verdens vakreste lille Colombiabarn veldig snart!

God helg.

Tusen Takk!

...og ja selvfølgelig får vi det :o)

Vi har jo forresten verdens vakreste fra før av også, så jeg har noe å trøste meg med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...