Ulv I Faarikaal Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Da faren deres ble drept i asylmottaket i Norge. Det blir nok en kjærkommen gave fra staten ja. Voldsoffererstatning kalles det. Kommentar ? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 hmm, de kan vel ikke betegnes som fattige når denne transaksjonen er utført... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 hmm, de kan vel ikke betegnes som fattige når denne transaksjonen er utført... Da blir det jul i år også. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Nok en grunn til å kritisere norsk asylpolitikk.... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Da blir det jul i år også. og påske selvsagt... men de slipper kanskje faste? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 og påske selvsagt... men de slipper kanskje faste? Den millionen kunne hjulpet en hel landsby i lange tider, men det skjer nok ikke. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Den millionen kunne hjulpet en hel landsby i lange tider, men det skjer nok ikke. det er nok tvilsomt ja... den mill'n kunne hjulpet meg også betraktlig... 0 Siter
conan Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 For en forretningside for palestinske selvmordsbombere med Al-Queda tilknytning. I stedet for å blåse opp en buss i Israel, drar man til Norge og søker asyl sammen med noen "brothers in arms". Der sørger man for å drepe hverandre etter tur, gjerne med bilbomber utenfor den amerikanske ambasade, en McDonalds o.l., og så kan de etterlatte palestinerne kreve voldsoffererstatning, samtidig som man får oppleve heltemartyrdøden for Allah... 0 Siter
Nyco Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Jeg er helt imponert over at folk faktisk kan komme på sånt i det hele tatt jeg...! 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 det er nok tvilsomt ja... den mill'n kunne hjulpet meg også betraktlig... ...du får bare få noen til å stikke ned opphavet ditt.... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 ...du får bare få noen til å stikke ned opphavet ditt.... tar du jobben? 0 Siter
tiliti Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Unner dem det, sålenge folk ikke vil la seg drepe for å forsørge sine barn. Økonomiske støtteordninger vil alltid kunne la seg utnytte. 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 tar du jobben? ....tja, men da må potten deles.....og skal vi følge Ulvs eksempel - så bør du vel dele med halve bygda i tillegg.....fremdeles interessert? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 ....tja, men da må potten deles.....og skal vi følge Ulvs eksempel - så bør du vel dele med halve bygda i tillegg.....fremdeles interessert? tja, når ulv ser meg så tror jeg nok ikke fordelingsnøkkelen blir vanskelig... 90/10 i min favør... men siden jeg er så snill så kunne jeg donert 3% til bygda hans... disse pengene skulle selvsagt gått til innkjøp av sauer... mannen må da ha mat... 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 For en forretningside for palestinske selvmordsbombere med Al-Queda tilknytning. I stedet for å blåse opp en buss i Israel, drar man til Norge og søker asyl sammen med noen "brothers in arms". Der sørger man for å drepe hverandre etter tur, gjerne med bilbomber utenfor den amerikanske ambasade, en McDonalds o.l., og så kan de etterlatte palestinerne kreve voldsoffererstatning, samtidig som man får oppleve heltemartyrdøden for Allah... Du er helt klart en økonom:-) 0 Siter
conan Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Du er helt klart en økonom:-) Jeg burde vel egentlig få en "cut" dersom noen palestinere setter planen min ut i livet, synes du ikke? ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Jeg burde vel egentlig få en "cut" dersom noen palestinere setter planen min ut i livet, synes du ikke? ;-) 10% burde i så fall være mer enn nok til å gjøre deg til en av norges rikeste menn hvis planen skulle bli satt ut i livet. Trenger du bistand til det rent praktiske/administrative? 0 Siter
conan Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 10% burde i så fall være mer enn nok til å gjøre deg til en av norges rikeste menn hvis planen skulle bli satt ut i livet. Trenger du bistand til det rent praktiske/administrative? Jeg har skjønt at du er ganske bred over skuldrene, så kanskje du kunne ta på deg å samle inn min cut? Noe reisevirksomhet til Vestbredden og Gazastripen må påregnes.... ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Jeg har skjønt at du er ganske bred over skuldrene, så kanskje du kunne ta på deg å samle inn min cut? Noe reisevirksomhet til Vestbredden og Gazastripen må påregnes.... ;-) Hvis risikotillegget er akseptabelt, og jeg i tillegg får dekket inn de ekstra utgiftene jeg vil få til litt profesjonell personlig beskyttelse, så kan vi nok bli enige. Tror den type "ekspertise" finnes i stort omfang der nede allerede, og prisnivået er sikkert langt lavere enn hva f.eks Mette Marit & co må betale i New York:-) 0 Siter
Gjest tvilsikk Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Ja nå kan fattige fra andre land komme hit og provosere en psykisk ustabil person til og gå løs på seg, dermed har de reddet hele slekta for all framtid.Sikkert mange ekstremt fattige som er villige til og ofre livet sitt for at resten av familien skal få leve et godt liv i velferd og økonomisk uavhengighet. Vil ikke dette gi en fattig stakkar noen nye ideer mon tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.