SierDuDet Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 ...så vil jeg mimre litt på konsert, men når jeg nå skulle bestille så var det faen skjæra meg utsolgt. Noen som vet om det er noen steder man kan få kjøpt Iron Maiden billetter til en ok penge? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 DET tror jeg dessverre du skal lete veldig lenge etter... en kopis av meg skulle kjøpe, men da var det pinadø utsolgt da også, og det var nesten før de var lagt ut for salg... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 DET tror jeg dessverre du skal lete veldig lenge etter... en kopis av meg skulle kjøpe, men da var det pinadø utsolgt da også, og det var nesten før de var lagt ut for salg... Det er egentlig ganske utrolig. Jeg var sikker på at nesten et halvt år i forveien var god tid. Har jo sett Maiden live tidligere, faktisk mens de var store, og selv da spilte de sjelden for utsolgte haller. Vil tro det er mange gamle fans som har kjøpt billetter for jeg har vanskelig for å tro at Maiden er spesielt populære blant dagens unge. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Det er egentlig ganske utrolig. Jeg var sikker på at nesten et halvt år i forveien var god tid. Har jo sett Maiden live tidligere, faktisk mens de var store, og selv da spilte de sjelden for utsolgte haller. Vil tro det er mange gamle fans som har kjøpt billetter for jeg har vanskelig for å tro at Maiden er spesielt populære blant dagens unge. her snakker vi nok om gutta på rundt 30+ ja... men de bilettene gikk ufattelig fort unna... samme gjalt div andre konserter i oslo/stockholm i år... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 her snakker vi nok om gutta på rundt 30+ ja... men de bilettene gikk ufattelig fort unna... samme gjalt div andre konserter i oslo/stockholm i år... Får sjekke litt rundt forbi, eventuelt kjøpe utenfor Spektrum rett før konserten. Problemet er at disse billettene ofte kan være jævla dyre, selv om jeg en gang klarte å få 2 Metallica billetter for tilsammen 500 kroner. Men da regnet det, og folk gadd ikke mase med å kjøpe. Får satse på regn i juli. Da må svartebørsgutta brenne inne med billetter om de ikke selger unna billig 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Får sjekke litt rundt forbi, eventuelt kjøpe utenfor Spektrum rett før konserten. Problemet er at disse billettene ofte kan være jævla dyre, selv om jeg en gang klarte å få 2 Metallica billetter for tilsammen 500 kroner. Men da regnet det, og folk gadd ikke mase med å kjøpe. Får satse på regn i juli. Da må svartebørsgutta brenne inne med billetter om de ikke selger unna billig sånne helvettes biletthaier sku vært gjella... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 sånne helvettes biletthaier sku vært gjella... Ja, de tjener så mye penger at jeg selv har vurdert å kjøpe opp en del billetter. På en annen Metallica konsert jeg var på (eller rettere sagt skulle på...) så var været jævla fint, og folk strømmet rundt dem. De solgte billettene lett for rundt 2000 kroner. Jeg satt meg selvsagt heller på en pub. Men poenget er været er veldig avgjørende for salget. Nordmenn gidder ikke å stå ute i regnvær å prute med disse gutta, så regner det 02.07.03, så får man fort billetter billigere enn på posten. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Ja, de tjener så mye penger at jeg selv har vurdert å kjøpe opp en del billetter. På en annen Metallica konsert jeg var på (eller rettere sagt skulle på...) så var været jævla fint, og folk strømmet rundt dem. De solgte billettene lett for rundt 2000 kroner. Jeg satt meg selvsagt heller på en pub. Men poenget er været er veldig avgjørende for salget. Nordmenn gidder ikke å stå ute i regnvær å prute med disse gutta, så regner det 02.07.03, så får man fort billetter billigere enn på posten. hmm, skremmer meg faktisk litt at noen er villige til å betale så mye for biletter... men det kommer sikkert ann på interessen de har for produktet... men personlig hadde jeg aldri betalt så mye, ikke for noen biletter i det hele tatt... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 hmm, skremmer meg faktisk litt at noen er villige til å betale så mye for biletter... men det kommer sikkert ann på interessen de har for produktet... men personlig hadde jeg aldri betalt så mye, ikke for noen biletter i det hele tatt... Enkelte betaler langt mer enn 2000 kroner for billetter. Når jeg skrev 2000 så skrev jeg den summen billettene LETT blir solgt for. Selvsagt avhengig av hvem som spiller. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Enkelte betaler langt mer enn 2000 kroner for billetter. Når jeg skrev 2000 så skrev jeg den summen billettene LETT blir solgt for. Selvsagt avhengig av hvem som spiller. akkurat, det er jo det jeg mener, er fullstendig klar over at 2000 faktisk kan være lite... ble fortalt at det ble solgt biletter for 7-8000 kr pr bilett til en konsert for noen år siden... husker dessverre ikke hvilken konsert det var snakk om, men det var tydeligvis på sommern og været må jo ha vært bra:-) syke mennesker... 0 Siter
Anki Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Ser at det blir solgt billetter til konserten på QXL, men det koster da ... http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1019016632/_41918944/LS10-16-CBA7D662D00DDF/ http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1018440671/_41979858/LS14-16-CBA7D662D00DDF/ 0 Siter
ArneAnd Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Si ifra hvis du kommer over billetter, har vært for treig med å kjøpe selv. 0 Siter
Set Abominae Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 MOHAHAHAHAHAHAHAHA. Kan du si STÅPLASS? Sånn er det når band man liker blir superpopulær... Glad Iced Earth ik er så populære... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Skrevet 24. februar 2003 MOHAHAHAHAHAHAHAHA. Kan du si STÅPLASS? Sånn er det når band man liker blir superpopulær... Glad Iced Earth ik er så populære... Heldig du! Jeg skal satse på å få tak i en billett etter hvert. Det lar seg nok gjøre, får vi håpe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.