Gå til innhold

Trondheim-se her pliiiis...

Anbefalte innlegg

Jeg og typen planlegger å gifte oss i Trondheim til sommeren(foresten en nyyyydelig by,smiske, smiske...) Det skal bare være oss to og to gode venner. Etter å ha vært sammen i 12 år er det vel på tide.

I den forbindelsen trenger jeg hjelp fra dere trøndere. Vi skal gifte oss til byfogden men det er vel det eneste vi vet. Siden vi ikke er der ifra har vi ikke så mye peiling på hva det finnes av frisører hvor man kan bli sminket og ordnet på håret, god bryllupsfotograf (kanskje også noen vet at noen private fotografer?) hvor kan vi spise en deilig middag, hva kan man ellers finne på for at dette skal bli en dag vi aldri glemmer??

Noen snille folk der ute med gode forslag og tips??

Venter spent!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94159-trondheim-se-her-pliiiis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mi skal gifte seg i byen i juli, og hun var på en aldri så liten rundtur i jula, fordi alt måtte ordnes da.

De endte opp med å velge Grenaderen som selskapslokale, fordi det var mye finere der enn andre steder. Eneste aberet var at de ikke fikk stille med noe selv, bortsett fra kaker. Det kan bli litt dyrt med tanke på alkoholen...

Jernbaneforeningens hus i Kjøpmannsgata er slitt og gammelt, og i følge pappa som har spilt der ofte, er de like slitte de som jobber og serverer der også ;)

Angående frisører, så er det ei flink ei som heter Berit Stranden. Tror hun holder til i Innherredsveien... hun er den eneste jeg vet om, men Nikitafrisørene er vel også flinke. (Og alle de andre også.) Jeg klipper meg ikke i byen, så jeg har ikke helt peiling...

Brudekjoler... det er tre brudebutikker i Trondheim. En av dem har dårlig service, hørtes det ut som. Venninna mi bor i Sevilla, og siden hun måtte reise tilbake, ville hun gjerne ta bilder av de kjolene hun prøvde, slik at hun kunne bestemme seg når da hun kom hjem. Det gikk helt fint hos to av dem, men hos den tredje kom det aldeles ikke på tale. Dermed var det to butikker igjen som hun står i å velge mellom.

Jeg er ikke helt sikker på hvor disse ligger, men de finnes nok i Gule Sider.

Gjest lykke til!

"Siden vi ikke er der ifra har vi ikke så mye peiling på hva det finnes av frisører hvor man kan bli sminket og ordnet på håret"

På Ok frisører (Solsiden kjøpesenter) jobber årets norgesmester i oppsetting. Hun er kjempeflink også til brudepynting generelt.

"god bryllupsfotograf"

Studio G er bra

"hvor kan vi spise en deilig middag"

På Umami (tror jeg navent er) også på Solsiden har utrolig god mat, bra service og en kjempetrivelig atmosfære.

hva kan man ellers finne på for at dette skal bli en dag vi aldri glemmer??

Hva med en tur ut til Munkholmen?? Mulig dere kan innta bryllupsmiddagen der pg. En utrolig fin tur!

Se mer her: http://www.trondheim.no/

Det aller mest romantiske spisestedet i Trondheim for å feire et bryllup er Palmehaven i Britania Hotel. Dere kan helt sikkert få en pakkepris på både overnatting og middag og kanskje reise også siden de nå er med i SAS samarbeid. Ligger midt i sentrum.

http://www.britannia.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...