Gå til innhold

Andre VB India - ventende, BSSK eller CWB ?

Anbefalte innlegg

Den virkelige ventetiden er nå begynt, ettersom papirene våre er sendt BSSK, Pune for knappe to uker siden.

Er her flere som nylig har fått sendt søknaden til BSSK/ CWB eller har fått tildeling og venter på reisebeskjed? Vil så gjerne høre om hvordan ventetiden er nå og evt. vente sammen med noen...

Hvis noen der ute ønsker kontakt, mail meg da på [email protected] :-)

God helg ønskes alle!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94173-andre-vb-india-ventende-bssk-eller-cwb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter på tildeling fra CWB. Følger nøye med på det du skriver iom at du har så mye erfaring og er så aktiv.

Vi fikk bufa-godkjenning i oktober- papirer sendt til CWB i desember. Allerede nå skvetter jeg hver gang det ringer, men det er vel 2-3 måneder for tidlig.

Er ganske fokusert på adopsjonen, og bruker mye tid på å lese og drømme. Hvordan skaffer jeg med nickliste-e-postadresse. Jeg er veldig interessert i mer kontakt med dere.

Vi venter på tildeling fra CWB. Følger nøye med på det du skriver iom at du har så mye erfaring og er så aktiv.

Vi fikk bufa-godkjenning i oktober- papirer sendt til CWB i desember. Allerede nå skvetter jeg hver gang det ringer, men det er vel 2-3 måneder for tidlig.

Er ganske fokusert på adopsjonen, og bruker mye tid på å lese og drømme. Hvordan skaffer jeg med nickliste-e-postadresse. Jeg er veldig interessert i mer kontakt med dere.

Hei, kry!

Da ligger vi etpar mnd. etter dere i løypa, da. Koselig å få noen å vente sammen med også denne gang:-) Følger spent med på andre India - ventere jeg også.

Har forresten full forståelse for at lyden av telefonen vekker følelser allerede nå...Man vet jo aldri. Selvom vi har opplevd det STORE to ganger før, er det like "ille" nå..;-) Du kan gjerne sende meg en mail på denne adressen om du har lyst: [email protected] !

Når det gjelder nicklisten og e - post: Hvis du går inn på Nicklisten på denne adr. http://www.nicklisten.com/cgi-bin/index.cgi kan du registrere deg.

E -post adresse kan du skaffe deg her: http://themail.nicklisten.com/index.ghc , ved å klikke på "Signup".

Hvis du får problemer, finnes det skjema for kontakt/ tilbakemelding til 'admin' på Nicklisten.

Masse hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...