Gå til innhold

når man snakker om...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

I følge mange her er jeg kanskje rasist, noe jeg mener jeg ikke er. men det der synes jeg er noe forbanna tull.

Hvis jeg (med mitt lyse hår og bleike tryne) går sammen med en mørkhudet person i mørke klær uten refleks, så tviler jeg på at trynet mitt synes noe bedre enn hans andre hvis vi går på en vei uten lys i mørket. Har ikke noe med at de er mørke å gjøre at de ikke synes på veien, det har noe med at de ikke har fått reflekser.

Men det ser litt kaldt ut for han ene der med sandaler la jeg merke til.. bare en avsporing.

I følge mange her er jeg kanskje rasist, noe jeg mener jeg ikke er. men det der synes jeg er noe forbanna tull.

Hvis jeg (med mitt lyse hår og bleike tryne) går sammen med en mørkhudet person i mørke klær uten refleks, så tviler jeg på at trynet mitt synes noe bedre enn hans andre hvis vi går på en vei uten lys i mørket. Har ikke noe med at de er mørke å gjøre at de ikke synes på veien, det har noe med at de ikke har fått reflekser.

Men det ser litt kaldt ut for han ene der med sandaler la jeg merke til.. bare en avsporing.

Du har vel ikke sertifikat Pricilla?

Jeg legger merke til det hver eneste gang jeg er ute og kjører i mørket, at det er lettere å legge merke til folk som er enten lyst kledd eller har lyst hode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...