Gå til innhold

Noen som har funnet kjæreste/venner på internett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble kjent med han som nå er mannen min på internett :)

"Hvordan gikk dere frem?"

Det var han som huka tak i meg da han lette etter andre folk fra Vestfold. Vi prata på nett i mange timer. Etter tre dager prata vi på telefonen første gang. Etter 10 dager traff vi hverandre første gang. Da kom han hjem til meg på kvelden, hadde med seg pledd og filmer :)

Så ble det til at han var over hos meg 2 netter. Etter det ble jeg knapt kvitt'en! *ler*

"og hvorfor ble det vellykket?" Fordi inegn av oss var stressa på noe som helst. Jeg var ikke ute etter noe forhold engang. Så vi avtalte å møte hverandre som venner, men - det ble nå mer ut av det da :)

"Fordeler ved å bli kjent med noen på internett versus real life?"

Fordelen må jo være at man blir veldig godt kjent med hverandre før man treffes :) Da er det antagelig litt lettere å få samtalen til å flyte :)

"Har inntrykk av at det er lettere å bli kjent med det motsatte kjønn på internett enn venner. Stemmer dette?"

Tja, har blitt kjent med venninner på nett også jeg, så jeg vet ikke hva som er lettest.

Du skriver:

"Har inntrykk av at det er lettere å bli kjent med det motsatte kjønn på internett enn venninner."

Hva faen mener du? Lettere på Internett ENN VENNINNER?

eh - gjør du deg dum eller? Setninga var vel ikke så vanskelig å fatte... Om det er lettere å bli kjent med det annet kjønn enn å bli kjent med venninner på internett seff!

Gjest internett

Du skriver:

"Har inntrykk av at det er lettere å bli kjent med det motsatte kjønn på internett enn venninner."

Hva faen mener du? Lettere på Internett ENN VENNINNER?

Det var da svært så hissig du er i dag da:)

Forstår du ikke norsk?

Tja. jeg traff ham bare helt tilfeldig, som en ellers ville truffet noen i det virkelige liv. På en kanal på irc.

Etter 1,5 år med ikke så stor kontakt, kanskje litt, var jeg i de traktene han bodde, besøkte ham og ble der. Nå har vi barn etc etc.

Annonse

Vi treftes (heter det det??) tilfeldig på en slags chatte-side (den er borte nå) for 5,5 år siden, begynte å mailes, dro på telttur en måned etter, forlovet oss 2,5 mdr etter, giftet oss 7 mdr etter og har nå ett barn sammen.

Så sånn var det.

Vet ikke jeg, det var i hvertfall lett å mailes, man kunne "snakke" sammen på en mye mer åpen og annerledes måte enn i RL... følte _vi_ da i hvertfall.

Men i dag, når "alle" er på nettet, er det lurt å være litt forsiktig... - men det vet du helt sikkert allerede ;-)

Jeg har fått flere venner via nettet, og de to jeg har best kontakt med er samme kjønn som meg. Kontakten har oppstått ved at jeg først dannet meg et bilde av dem på et diskusjonsforum (som DOL), "studerte" dem videre via chatting (f.eks. på msn messenger), og til slutt benyttet anledningen til å besøke vedkommende eller invitere hjem til meg. Den ene traff jeg først på "nøytral" grunn, den andre kom rett hjem til meg fra et annet sted i landet (med bilen full av unger, forøvrig!).

Andre som jeg nok ikke har like personlig kontakt med har jeg truffet i "arrangerte" former, på minitreff osv der flere fra samme nettsted har kommet.

Jeg synes det å bli kjent med noen via nettet har vært uproblematisk - men så har jeg ikke vært ute etter noen livspartner, heller.. Jeg har mer til felles med de to nettvennene jeg etterhvert anser som "ordentlige" venninner enn jeg har med naboene mine, f.eks.

jente23sommre

Jeg har det. Jeg synes det var et godt forum fordi det var saa mange som soeker etter noen. Jeg er jo i en litt spesiell situsjon. Fordi jeg saa etter yngre gutter. Jeg hadde ikke plan om aa date han. Men soekte ubevist etter yngre gutter. Saa sa jeg en anonse med bilde av en som var kjekk. Jeg besvarte den og vi moettes etter noen dager. Jeg er fast bestemt paa aa gi han en sjanse selv om jeg er 23 og han er 16.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...