Gå til innhold

Barbermaskina hos frisøren var full av små hår

Anbefalte innlegg

Æsj. Var hos frisøren nylig. La plutselig merke til at barbermaskina som lå der foran ved speilet hadde massevis av hår på seg og frisøren bare brukte den videre. Er det uhygienisk hos frisører? Vasker de ikke sakser, kammer og barberblader mellom hver kunde? Noen som vet? Andre som har reagert på noe lignende?

Fortsetter under...

Det har jeg også reagert litt på, men jeg tør ikke spørre. Før pleide de alltid å ha børster og slikt noe stående i ei væske som skulle rense dem mellom hver kunde. I en periode for noen år siden praktiserte de også å ha engangskammer, slik at hver kunde fikk en ny kam, og kunne ta den med seg hjem etter frisørbesøket.

Hva det er de driver med nå, aner jeg ikke... bare jeg ikke får lus, er jeg fornøyd :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...