tussetrollet Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 En hardt prøvet familie sitter nå igjen etter å ha mistet to av sine kjære gutter med knappe 2 ukers mellomrom. Tidligere har de mistet en datter i krybbedød. Alexander (16) ble brått og helt uforståelig revet bort i en tragisk bilulykke for to uker siden. Daniel (20) sovnet stille inn tirsdag denne uka, etter å ha kjempet mot kreftsykdom i lengre tid. Føler så med familien, som ikke har det så lett nå. Tenner to lys i dag, et for Daniel og et for Alexander. 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 For en tragedie!Mine varmeste tanker er med familien,føler med de! Skal tenne et lys for guttene deres i kveld,jeg vet de er på et bedre sted nå. Med ønske om bedre dager og en varm klem fra 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Så grusomt, kan nesten ikke tro det er sant. Ta godt vare på familien. De har min dypeste medfølese. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.