nick Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Er nesten som en god konjakk. Den kan man la rulle på tunga, smatte og kose seg med. Mmmm... 0 Siter
punkyB Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Jeg ble litt skuffet nick .... sammenligner ikke tyrker med konjakk. Tyrker drikker man på afterski - da duger det som bare det. Foran peisen derimot senere på kvelden nyter man en god konjakk - eller jeg foretrekker helst en whiskey. Sånn er det med den saken. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Jeg ble litt skuffet nick .... sammenligner ikke tyrker med konjakk. Tyrker drikker man på afterski - da duger det som bare det. Foran peisen derimot senere på kvelden nyter man en god konjakk - eller jeg foretrekker helst en whiskey. Sånn er det med den saken. Argh! Sammenligner du en candyshot med noe så fortreffelig som Konjakk?! *korse seg* ".............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.