Gå til innhold

Idol ikveld, -din favoritt?

Anbefalte innlegg

Gjest Likte Gaute

han synger som ei kjærring...

nei, takke seg til menn, hadde bare folk vært noenlunde oppegående og stemt på Jonas...

Du må da tåle at folk er uenig med deg? Og det er jo mulig at folk vurderte HELHETEN!

For all del, Jonas hadde flott stemme. Håpte at han OG Gaute skulle gå videre. Men-men!

Fortsetter under...

Du må da tåle at folk er uenig med deg? Og det er jo mulig at folk vurderte HELHETEN!

For all del, Jonas hadde flott stemme. Håpte at han OG Gaute skulle gå videre. Men-men!

har inge problem med å respektere andres mening, men synes at folk bør begrunne de meningene de har:-)

Gjest Likte Gaute

har inge problem med å respektere andres mening, men synes at folk bør begrunne de meningene de har:-)

Hvis du leser mitt innledende innlegg, ser du at jeg _har_ begrunnet det!

Og du kan da ikke mene, at alle som ikke synger med bass akkurat, synger som ei dame?!

Han hadde ren, klar stemme, som bar godt. Ingen falske toner, en stemme man husker, et fjes man husker, -og som jeg skrev, -noe (?) ved seg!

Hvis du leser mitt innledende innlegg, ser du at jeg _har_ begrunnet det!

Og du kan da ikke mene, at alle som ikke synger med bass akkurat, synger som ei dame?!

Han hadde ren, klar stemme, som bar godt. Ingen falske toner, en stemme man husker, et fjes man husker, -og som jeg skrev, -noe (?) ved seg!

han kan sjarmere småberter, det skal han ha... ellers hadde han vel neppe fått noen stemmer...

at du derimot tar mitt svar som kritikk mot deg selv og ditt innlegg, får stå for din regning, det var kun et svar i mot det flertallet tydeligvis mener...

at gutten sang klart er vel ingen kunst, er det vel? de fleste kan synge forholdsvis rent, men det er få som virkelig kan bruke stemmen sin til sang, og det syntes ikke jeg at han klarte...

i mine øyne ville det vært en skam om han skulle vinne hele Idol...

Gjest Likte Gaute

han kan sjarmere småberter, det skal han ha... ellers hadde han vel neppe fått noen stemmer...

at du derimot tar mitt svar som kritikk mot deg selv og ditt innlegg, får stå for din regning, det var kun et svar i mot det flertallet tydeligvis mener...

at gutten sang klart er vel ingen kunst, er det vel? de fleste kan synge forholdsvis rent, men det er få som virkelig kan bruke stemmen sin til sang, og det syntes ikke jeg at han klarte...

Deg om det.

Annonse

Hei, altså, han er jo blandt de 50 som juryen tok ut! Da bør man vel tro de mener han kan noe mer enn sjarmere småberter!!

"han kan sjarmere småberter, det skal han ha... ellers hadde han vel neppe fått noen stemmer..."

Nei, DET vil jeg ha meg frabedt! pføy. Jeg som stemte via SMS i god gammel Big Brother-stil opptil flere ganger på både Gaute og Jonas (tror jeg).

To kandidater med to vidt forskjellige stemmer. En klokkeklar, lys og klar stemme -og en mørkere, litt mystisk og macho.

Én av to gikk videre og jeg har gjort min borgerplikt:)

Hei, altså, han er jo blandt de 50 som juryen tok ut! Da bør man vel tro de mener han kan noe mer enn sjarmere småberter!!

joda for all del, gutten kan sikkert synge, men jeg mener at Jonas og Linn burde vunnet... tar man i betraktning hvem som fikk vist mest av seg selv og stemmen de innehar, så synes jeg at Gaute ikke viste nok...

joda for all del, gutten kan sikkert synge, men jeg mener at Jonas og Linn burde vunnet... tar man i betraktning hvem som fikk vist mest av seg selv og stemmen de innehar, så synes jeg at Gaute ikke viste nok...

Altså, Gaute "sykla" igjennom alle uttakene(innledende), mens Linn strevde. Han var jevnt god, aldri noe stemmetrøbbel (rota med teksten en gang). Han hørtes flott ut likevel på "Let me entertain you". Linn er ikke jevn.

Jonas har jeg faktisk ikke ensa før ikveld. Og han var bedre enn Linn, ja.

Der er du inne på noe. Jonas hadde rett og slett ikke det "riktige" utseende.

Annonse

Gjest Likte Gaute

Altså, Gaute "sykla" igjennom alle uttakene(innledende), mens Linn strevde. Han var jevnt god, aldri noe stemmetrøbbel (rota med teksten en gang). Han hørtes flott ut likevel på "Let me entertain you". Linn er ikke jevn.

Jonas har jeg faktisk ikke ensa før ikveld. Og han var bedre enn Linn, ja.

Det er sant! Selv om han rota til litt med teksten der, så nølte ikke dommerne engang! Rett igjennom til de 50 siste!

Gjest Likte Gaute

Der er du inne på noe. Jonas hadde rett og slett ikke det "riktige" utseende.

Det kan være noe i det! Men dommerne skal jo se litt forbi det, og 3 av 4 ville ha Gaute vidre!

Hadde en av de 3 første vært med i neste runde, tipper jeg vedkommende hadde gått videre. Ingen som har utmerka seg kjempemye der.

Jeg håpet at Linn skulle gå videre - pluss at jeg stod mellom Gaute og Jonas.

I utgangspunktet håpet jeg på Gaute - sikkert fordi Jonas ikke har blitt dratt så mye fram i programmene fra før. Men Jonas sang jo "Against all odds" helt fabelaktig nydelig da :) Så jeg stemte på de alle tre jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...