Gå til innhold

Skal møte en jeg traff på internett...

Anbefalte innlegg

Gjest -ikke undertegnet

-og han reiser veldig langt, for å møte meg...

Jeg traff han på internett, og har snakket en del i tlf med han..

Han er nesten 30, og jeg er 19...

Han kommer hjem til meg (der foreldrene mine bor, men som er bortreist), og jeg er kjempenervøs....

Hva tror dere han forventer egentlig?? Er dette særlig lurt av meg?? Han reiser tidlig i morgen, så jeg kan ikke ombestemme meg etter d...

Gruer meg...!!!

;(

Vet ikke om dette er riktig...d føles ikke slik..

Håper på svar..raskt!!

Kos fra maria

Fortsetter under...

Gjest har møtt flere fra nettet

Jeg ville aldri ha møtt noen for først gang fra internet hjemme hos meg selv. Jeg ville ha møtt denne personen på et offentlig sted.

Jeg har møtt en del folk fra nettet og alle gangene har vi møttes på et offentlig sted. Møtene har gått veldig greit og det har vært hyggelige treff.

Hvis det ikke føles riktig, så bør du ikke gjøre det.

Første gang bør dere treffes der det er flere andre mennesker.

Gjør om på avtalen så snart du kan.

Viser han ingen forståelse for det, så er det i hvert fall "ugler i mosen"....

Lærte en gang av en kollega at ubehagelig møter er det beste å holde på et nøytralt sted slik at man kan gå dersom man føler for det. Å møte en helt ukjent person hjemme hos seg selv er derfor temmelig dumt! Hvordan skal du få ham ut hvis det blir nødvendig? Send ham beskjed øyeblikkelig om at du har ombestemt deg, evt. avtal å møt ham ute et sted (og ikke dra hjem til deg eller på et hotellrom denne første gangen i alle fall!) evt. ha flere venner hjemme hos deg når han kommer (gjerne noen store, sterke).

Annonse

minx1365380415

jeg har møtt folk fra internett flere ganger (bl.a. samboeren min) men min er faring er at de jeg hadde litt dårlig følelse om, gikk det heller dårlig med. Synes det er creepy at han er så mye eldre enn deg og likevel vil møte deg..

MØT HAN IN PUBLIC!! og ikke ta ham med eller bli med til et sted uten folk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...