Gå til innhold

Er det lov å anmelde en som..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du kan vel anmelde folk for hva du vil, men det er vel ikke sikkert politiet gjør noe med det? Her i Trondheim er det en fyr som anmelder folk for alt mulig, for at de spiser epler f.eks....

Her vi bor, er det en alenemor til en fjortenåring som politianmeldte guttens klassekamerater fordi de ikke ville gå sammen med han til skolen!

Jepp! Han kaller seg bare Verdenspresidenten. Mellom oss sagt: han er ikke helt god.. :o)

Hehehe... Ååhh... han derre "Jesus" med knallrøde-orange-grønne bukser og skalk på hodet?

Han velsigna gutten min en gang vi var på Obs! ;) Han kom mot oss i inngangspartiet der, smilte samtidig som han passerte og tok hånda på hodet hans, og sa "Velsigne deg, gutten min" ;) *Flirer*

Spurte mamma her nå, om hun vet hvem han er. "Åh, HAN ja! Han vet jeg da vel hvem er! Han som går og noterer i ei bok bestandig det!" ;)

Jeg har sett ham mange ganger på vei over broa og opp mot Møllenberg. Senest sist uke...

Om det nå er samme personen vi snakker om da :) (Langt hvitt skjegg?)

Hehehe... Ååhh... han derre "Jesus" med knallrøde-orange-grønne bukser og skalk på hodet?

Han velsigna gutten min en gang vi var på Obs! ;) Han kom mot oss i inngangspartiet der, smilte samtidig som han passerte og tok hånda på hodet hans, og sa "Velsigne deg, gutten min" ;) *Flirer*

Spurte mamma her nå, om hun vet hvem han er. "Åh, HAN ja! Han vet jeg da vel hvem er! Han som går og noterer i ei bok bestandig det!" ;)

Jeg har sett ham mange ganger på vei over broa og opp mot Møllenberg. Senest sist uke...

Om det nå er samme personen vi snakker om da :) (Langt hvitt skjegg?)

Nei, jeg tror ikke det er ham, men jeg skal spørre en av dem som har blitt anmeldt av ham. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...